Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ro
Rob1965 - 18-03-2023 10:51:57
Computers & Telefonie

Abonnementsverhoging

Iederjaar wordt mijn abonnement verhoogt. ik heb dus het volgende gevraagd.


waarom krijg ik als trouwe klant een soort verkapte loyaliteitsopslag en moet ik dus ieder jaar meer betalen, terwijl het product voor nieuwe klanten nog steeds hetzelfde kost.


stel iemand loopt een snackbar binnen (voor het eerst) en koopt een frikandel. gewoon normaal tarief, en betaald laat ik zeggen 2 euro. ik loop ook die snackbar binnen, en koop ook die frikandel. echter ik kom er al jaren en mag dus 2,50 betalen. 

dat voelt toch niet correct. waarom is dit product voor mij duurder?

antwoord, is dat men gerechtigd is (staat ook in de voorwaarden) om een inflatiecorrectie toe te passen op lopende contracten. maar als ik op tijd het contract verleng, dan geldt de inflatiecorrectie niet.

dit is toch een rare constructie. begrijp inflatie, maar een product dat hierdoor duurder wordt zou ook duurder moeten worden voor nieuwe afnemers. ik neem toch hetzelfde product af?