Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Flessenhouder 4e keer afgebroken

Van mijn koelkast (bosch inbouw nu 6,5 jaar oud) heb ik nu al 4x een afgebroken flessenhouder binnen 5 jaar gehad, de laatste in july vorig jaar en nu weer een.
ik heb inmiddels contact met bosch gezocht en die zeggen dat er geen technische gebreken bekend zijn (terug roep actie) bij deze flessen houder en ze geen coulance geven op plastic onderdelen. kan dit zomaar? ik moet nu inmiddels al 4 x een nieuwe van +/- € 40,- kopen, en deze zijn volgens mijn zoek tocht niet ergens anders te koop dan by bosch. wij zijn niet extreem ruig en na 4 x best wel voorzichtig geworden, het kan toch niet zo zijn dat ik ieder jaar een nieuwe flessen houder moet kopen? bosch geeft maar 25% coulance wat ik na 4 x inmiddels wel weinig vind. je zou redelijker wijs verwachten dat zo'n flessen houder langer mee moet gaan dan 9 maanden a 1 jaar. kan bosch dit zo maar zeggen geen garantie op plastic delen? er bestaat toch ook zo iets als klanten bescherming want ik vind dit niet normaal. kunnen jullie mij hier in adviseren?