Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pl
pleuntje13 - 26-03-2023 11:04:02
Computers & Telefonie

Internet van Delta

Sinds kort hebben wij glasvezel van delta - maar t is ene doffe ellende.

de monteur krijgt de tv niet aangesloten - dat ligt bij delta zegt men als hij ze belt -  wordt binnen een dag geregeld!
proberen we het de volgende dag maar helaas - weer lukt het niet - we bellen weer en er blijkt van het vorige telefoongesprek geen notitie gemaakt te zijn : maar: ze gaan aan de slag - als het vandaag niet lukt dan toch binnen 3 werkdagen. dus we sluiten de andere provider nog maar weer even aan en proberen het nog 3 keer, maar helaas.

de telefoon: daar krijgen we zomaar een ander nummer voor toegekend en als we ons eigen nummer willen behouden moeten we inloggen op onze mijndelta account - maar dat lukt dus ook niet - we hebben geen recht tot toegang tot die pagina.

ik krijg een e mail adres toegekend maar kan dus niet inloggen want ik moet mijndelta wachtwoord gebruiken en helaas: dat lukt dus niet. terwijl ik daar nog nooit op ingelogd heb/ben! ik zou dan toch zelf een nieuw wachtwoord aan moeten maken maar dat lukt ook niet.

internet valt regelmatig uit - dan moeten we alles weer opstarten.

ik krijg bericht op mn oude e mail adres dat binnenkort de rekening afgeschreven gaat worden want we hebben verbinding.......ja - met de klachtendienst - dus maar weer een klacht ingediend want ik ga natuurlijk niet betalen voor iets wat niet werkt.

maken we weer een nieuwe afspraak met de monteur - kan pas 10 of 16 april. dus al die tijd met deze storingen verder gaan......gelukkig zijn we nog niet afgesloten bij onze oude vertrouwde provider.

vraagje: wat zijn mijn verplichtingen m.b.t. dit contract?