Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vd
vdlieuw - 29-03-2023 10:55:52
Elektronica & TV

Online.nl maakt fout maar weigert oplossing

Als klant van online.nl moet ik tv-ontvanger retourneren. online.nl levert retourdoos + retouretiket ( met barcode) voor dhl. dhl weigert aanname omdat zij de barcode niet kunnen scannen.heel veel gediscussieer met online.nl levert niets op. ik meld retour opnieuw aan bij dhl, deze zegt, " etiket downloaden en plakken op doos". helaas, ik heb geen printer. dhl locaties weigeren mijn screenshot van barcode, kan doos dus niet retourneren en online.nl dreigt nu met boete. oplossing kan zijn dat online.nl even nieuw etiket met correcte barcode naar mij opstuurt, dan is probleem opgelost maar online.nl weigert medewerking.