Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
beastmasterin - 29-04-2023 18:48:13
Geldzaken & Recht

Mag een bank dit vragen van de klant

Abn amro zegt dat het over een tijdje niet meer mogelijk is om met de e-definer in te loggen.
ze bieden nu een qr code aan maar daar heb je een dure telefoon of een tablet voor nodig en ik ben niet van plan om een van deze aan te schaffen alleen maar voor de bank.
waarom houd men geen rekening met alle leeftijdsgroepen ouderen hebben meestal al weinig verstand van de moderne technieken.
mag een bank dit eisen mijn mening is dat het voor iedereen mogelijk moet zijn om op een makkelijke manier te kunnen bankieren??
een andere bank is ook een optie maar welke gebruiken nog geen app