Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Is dit nu misleiding van Ziggo, of toch niet?
ik heb al jaren, naar volle tevredenheid het pakket “internet & tv start” van ziggo.
ik kreeg een e-mail van ziggo met de volgende inhoud,
-----------------------------------
ruil je mediabox gratis om.
beste meneer (verwijderd voor privacy),
de beste tv-ervaring voor jou, daar gaan we altijd voor. en omdat je jouw mediabox alweer een tijdje hebt, mag je ‘m gratis vervangen voor het nieuwste model: de next mini. zo wordt tv kijken nóg leuker.
dit blijft hetzelfde
je vervangt de mediabox voor de next mini, en je nieuwe abonnement heeft een andere naam, maar verder blijft alles hetzelfde:
de prijs van je abonnement blijft hetzelfde
de looptijd van je abonnement blijft hetzelfde
je betaalt geen eenmalige kosten
je zenders en internetsnelheid blijven ook hetzelfde
zo bestel je de next mini
je klikt op de bestelknop en logt in bij mijn ziggo
je ziet je pakket voor en na de bestelling, de prijs blijft hetzelfde
nadat je de voorwaarden accepteert klik je op “bestellen”
je ontvangt een bevestiging van je bestelling
de next mini sturen we op, we hoeven de mediabox niet terug.
veel kijkplezier!
bestel ‘m gratis
-----------------------------------
alleen kan ik nu geen programma’s meer opnemen, wat met de mediabox wel kon.
als ik mijn tv pakket opwaardeer weer wel, maar dit kost weer 4,5 euro meer.