Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ba
Bart Dekkers - 05-06-2023 16:59:20
Auto & Vervoer

VanMoof betrouwbaarheid

Mijn vanmoof s3 al voor de vierde keer een error 17 en error 2. gerepareerd door een nieuwe batterij er in te zetten maar error komt blijkbaar steeds terug. laatste keer een maand moeten wachten en nu moet ik 2 maanden wachten voordat ik fiets kan brengen. servicecenter was kort konden er niets aan doen moest fiets maar laten repareren. dit is toch niet hoe je met je klanten om gaat zeker als je fiets gebuikt voor woon- werkverkeer. nog meer mensen die deze problemen ervaren?