Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sp
spirasmus - 08-07-2023 20:07:40
Geldzaken & Recht

ING Bank; irritant meldingen Tijdslimiet bereikt

Sinds enige tijd krijg ik elke 5 minuten de melding: tijdslimiet bereikt, log opnieuw in.
als ik dan met een betaling bezig was moet ik die weer opnieuw intoetsen en wel binnen 5 minuten, anders kan ik wéér opnieuw beginnen. heel irritant en ongewenst.
het betreft de ing app op mijn mobiele telefoon en ook op de ipad.
weet iemand van jullie hoe dit zit en nog beter of en hoe ik dat uit kan schakelen?
dank voor het antwoord.