Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

An
Annne12 - 11-03-2024 10:49:13
Winkels & Webshops

Hoe krijg ik mijn geld terug van Reebok?

In november heb ik drie grote orders geplaatst bij reebok. twee daarvan (20 paar en 8 paar schoenen) heb ik in goede orde ontvangen. de derde order was incompleet. daarover heb ik direct contact opgenomen met de klantenservice van reebok. in een bijna anderhalf uur durend gesprek hebben we vastgesteld welke 14 paar van de 26 paar die ik in deze order heb besteld ontbreken. 

uiteraard zijn deze schoenen niet allemaal voor mezelf, ik heb ze besteld om mee te kunnen geven aan iemand die met een kindertehuis in afrika werkt waar geen goede schoenen verkrijgbaar zijn met alle (gezondheids)gevolgen voor de kinderen van dien.  

na een paar weken kreeg ik bericht. reebok had 'onderzoek' gedaan en daaruit kwam naar voren dat ik al mijn spullen heb gekregen. dit is uiteraard niet waar en ze hebben mij tijdens dat onderzoek niet gevraagd om bewijs aan te leveren.

daarop heb ik het europese hoofdkantoor van reebok geschreven en hen bewijs aangeleverd dat ik de 14 paar schoenen echt niet heb gekregen. dit bewijs bestaat uit:
- foto's van wat ik wel gekregen heb
- het overzicht dat ik samen met de klantenservicemedewerker heb opgesteld
- uitdraai van postnl, met daarin nog 4 zendingen van reebok op 'pending'
- uitdraai van de leveringen van postnl waarin je kunt zien dat de levering van de 20 paar schoenen bijna het dubbele woog van de levering waar 26 paar in hadden moeten zitten (maar waarvan er dus maar 12 paar gekomen zijn)

ik krijg van reebok geen andere reactie dan dat ze hun onderzoek gedaan hebben in december en ze gaan niet inhoudelijk in op mijn brief of bewijs.

ik heb contact gehad met consuwijzer, juridisch loket en mijn rechtsbijstandverzekering, die verwijzen naar elkaar en kunnen me niet verder helpen. ik hoop daarom dat hier iemand dat wel kan en dank jullie bij voorbaat ontzettend voor het meedenken. ik ben echt ten einde raad.