Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Va
VanJetje - 02-05-2024 20:48:28
Auto & Vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

in de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. ns zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) ik weet zeker dat verreweg de meeste mensen die om welke reden dan ook niet van een gekocht ticket gebruik kunnen maken, niet van plan zijn om dit te vermenigvuldigen/er misbruik van maken. 
ik kan wel 10 paar schoenen bestellen en daar 8 van terugsturen, maar een e-ticket wijzigen online, kan niet. daar geldt de kopersbescherming dus kennelijk niet voor. hoog tijd dat de ns hierop aangesproken wordt door kassa en een oplossing gaat bieden. desnoods het e-ticket niet meer aanbieden. alhoewel, het is natuurlijk wel een leuk verdienmodel voor de ns. of ben ik nu te wantrouwend???
jetta franssen - doetinchem