Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ys
ystro - 16-03-2005 16:53:12
Huishouden & Energie

Dekbed van Leen Bakker

in februari een donzen dekbed van 240x200 bij leen bakker gekocht. na enkele weken gebruik komen wij tot de conclussie dat het dekbed niet de afmetingen heeft die het zou moeten hebben, zowel als in de lengte en breedte is het 20 cm tekort. gebeld met de klantenservice: zeer onvriendelijk te woord gestaan door een medewerkster. volgens leen bakker is het te korte dekbed niet mogelijk, waarom kwam ik er zo laat achter en ik had het meteen bij aankoop (aan de kassa) moeten controleren, kortom: ik werd niet geloofd maar zou wel worden teruggebeld. welnu, deze mevrouw was nog onvriendelijker dan even tevoren, alles wat zij mij heeft vermeld in het voorgaande gesprek had zij opeens niet gezegd, ik was degene die stom was geweest en heb geen enkel recht, ik haalde dingen in mijn hoofd en zij liet mij telkens niet uitspreken, tot slot heeft de klantenservice de hoorn op de haak gegooid.                                                          nu is mijn vraag: kan ik hier iets mee? en heb ik recht op een dekbed die wel de afmetingen heeft waarvoor ik het heb gekocht?          alvast bedankt!