Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

johandv
johandv - 25-06-2005 10:31:20
Geldzaken & Recht

gratis abonnement automatisch verlengd?

dit keer heb ik zelf eens een vraag. ik weet dat een abonnement automatisch verlengd wordt tenzij je tijdig opzegt, maar geldt dit ook vooronderstaande situatie?


begin dec. 2004 kocht ik een nieuwe computer bij seniorweb, het was een pakketaanbieding, incl. installatie ,een uur uitleg en 3 maanden gratis abonnement op de helpdesk (over verlenging werd niet gesproken)


in maart 2005 kreeg ik een factuur voor verlenging van een abonnement. per 1 januari was het huidige abonnement omgezet in een ander (goedkoper) abonnement.


volgens mij kan een gratis abonnement niet zo maar verlengd worden, bovendien is hier sprake van een ander abonnement dan wat ik gratis aangeboden kreeg (al is het dan goedkoper)


daarom deze vraag aan de echte juristen op deze site:kan ik met sukses betaling weigeren?   bedankt voor reacties,  johan