Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

we
weiss014 - 20-07-2005 12:54:28
Computers & Telefonie

VERSATEL en 20Mb

Wij hebben versatel 20 mb met live voetbal besteld. vrijdag 9 juli werden wij afgesloten van internet omdat "de lijnen klaar gemaakt moesten worden".  en dit terwijl we al adsl hadden van versatel. maandag 11 juli kwam een monteur langs, die toegaf zelf nog niet eens een cursus gehad te hebben. afijn, om een lang verhaal kort te maken, de monteur is weggegaan zonder dat wij internet hadden. we zouden geen data binnen krijgen. ook de telefoon werkte niet meer. hij stond gelukkig nog voor de deur, dus we hebben hem terug kunnen roepen. inmiddels is het 20 juli, we hebben nog steeds geen internet. iedere dag geklaagd bij versatel, maar "het is een technisch probleem". ze kunnen niet zeggen hoe lang het gaat duren. wat kunnen wij doen??? lijdzaam toezien of de hele boel de deur uitgooien en bij iemand anders een abonnement nemen.