we
door weiss014 Jul 20, 2005 om 12:54
Computers & telefonie

VERSATEL en 20Mb

Wij hebben Versatel 20 Mb met live voetbal besteld. Vrijdag 9 juli werden wij afgesloten van internet omdat "de lijnen klaar gemaakt moesten worden".  En dit terwijl we al ADSL hadden van Versatel. Maandag 11 juli kwam een monteur langs, die toegaf zelf nog niet eens een cursus gehad te hebben. Afijn, om een lang verhaal kort te maken, de monteur is weggegaan zonder dat wij internet hadden. We zouden geen data binnen krijgen. Ook de telefoon werkte niet meer. Hij stond gelukkig nog voor de deur, dus we hebben hem terug kunnen roepen. Inmiddels is het 20 juli, we hebben nog steeds geen internet. Iedere dag geklaagd bij Versatel, maar "het is een technisch probleem". Ze kunnen niet zeggen hoe lang het gaat duren. Wat kunnen wij doen??? Lijdzaam toezien of de hele boel de deur uitgooien en bij iemand anders een abonnement nemen.

367 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

hell-rider
door hell-rider - Jul 20, 2005 om 13:10
573 Antwoorden / 0 Vragen
0

Was dat nu wijs weis?


Het is toch te zot voor woorden, ben je lekker bezig heb je alles, je wilt wat meer en als puntje bij het paaltje komt heb je niets. Waar gaat dit heen? KASSA spring er eens in tenslotte lezen jullie, dacht ik, ook mee.


Kan je alleen maar sterkte wensen, groetje WillemG

bj
door bjck - Jul 24, 2005 om 01:15
82 Antwoorden / 0 Vragen
0

Blijf ze achter hun vodden aan zitten om het op te lossen. De boel aan de kant schuiven en ergens anders naartoe overstappen gelijk kan je ook voor vervelende kosten zetten.


Ondanks dat het niet direct werkt kunnen ze aan hun contract verplichting voldoen door het probleem op te lossen. Dit kan soms niet binnen enkele dagen en zijn er meerdere partijen mee gemoeid.

ba
door bakra - Jul 28, 2005 om 19:03
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hier nog zo'n verhaal. Ik had al een jaar of 3 een 2mb verbinding via Versatel (overigens naar volle tevredenheid) totdat ze op 8 juli de verbinding omzetten naar 20 mb. Sinds 8 juli heb ik alles bij elkaar nog maar 3 dagen internet gehad. Voor de rest NIKS! En ik maar bellen naar klantenservice a € 0,25 per minuut (waar je dan eerst een eeuwigheid in de wacht staat). Het enige dat ze mij daar kunnen vertellen is dat ze er mee bezig zijn en dat ze hopen dat het zo snel mogelijk gaat werken. Inmiddels ben ik al een vermogen kwijt aan telefoonkosten, maar geen internet. Dit is gouden bussiness: open een lijn van een kwartje per minuut en veroorzaak vervolgens zoveel ellende dat deze lijn roodgloeiend staat. Kan Kassa hier niet iets aan doen?

xandor020
door xandor020 - Jul 28, 2005 om 19:29
180 Antwoorden / 8 Vragen
0

Tja, tot mijn spijt moet ik zeggen dat u het beter de deur uit kunt doen, dit zijn technieken die nog in de kinderschoenen staan en overal in Europa problemen opleveren. De fout is dat KNVB rechten heeft verkocht aan een party die er nog lang niet klaar voor was. Ook als het zometeen werkt houd ik mijn hart vast voor wat er zal gebeuren als er werkelijk mensen abonee gaan worden.....  Heeft u de mogelijkheid en gaat het om voetbal, dan misschien toch maar Canal en een schotel?


Zie ook Versatel topic.

sa
door sabri - Aug 8, 2005 om 17:02
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb ook geen geweldige ervaring met Versatel. Ik heb bij planet mijn abonnement opgezegd voor versatel 20 MB. Bevestiging thuisgekregen. op een gegeven moment word ik gebeld voor een afspraak. OP 3 augustus zouden ze van versatel langskomen om het hele gebeuren aan te leggen. Ze konden tussen 12:00 en 18:00 uur langskomen. Zit nu nog te wachten. Niemand gezien en er is nooit afgebeld.


Ze zijn wel heel erg goed met dreigen, want als ik niet thuis zou zijn zou er 40 euro aan voorrijkosten berekend worden. Ik maar gebeld, na een keuzemenu of 5 (zonder de juiste keuzemogelijkheid) krijg je te horen, bel maar op ander tijdstip op, tis te druk. uiteindelijk paar keer gebeld, eindelijk iemand aan de lijn gehad. Ja, we vullen een klachtenformulier in. ja daar heb ik niets aan. Meer kunnen we niet doen was het antwoord.


Ik de volgende dag maar teruggebeld. moest naam en nummer achter laten, dan zou ik teruggebeld worden. Nou, mooi niet  terug gebeld hoor. ik de volgende dag weer gebeld, kreeg toen iemand aan de lijn, wat vervelend voor u, weet je wat, ik maak er spoedje van, u wordt zo snel mogelijk terug gebeld. Vandaag 08-08-05 nog steeds niet teruggebeld (zit inmiddels weekend tussen)


Ik heb vandaag maar een mailtje gestuurd naar Versatel met het hele verhaal. Binnen 24 uur antwoord zeggen ze. (nou geloof er niets van) Heb trouwens ook nog gebeld vandaag. Weer met de belofte dat ik terug gebeld zou worden. maar tot op heden niets gehoord. ben benieuwd wat ze gaan doen.


Denk dat ik maar meer terug ga naar Planet, dan maar geen voetbal en een snelle lijn. Want niets dan lof over Planet

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Si
Sita B - May 31, 2024 om 20:42
Geldzaken & recht

Mijn ex-man is in 2014 overleden en ik moet nog steeds zijn schuld betalen omdat

Omdat sociale dienst van Den Haag ze dat ik moet betalen. 9 jaar geleden betaalde ik €20 per maand. Daarna hebben ze zelf besloten dat het vedrag van €33,17 per maand moest. En nu heb ik brief van sociale dienst ontvangen dat ik vanaf juni moet €80 per maand moest betalen. 

terwijl niet mijn schuld is waarom moet ik betalen. En hij had recht op bijstand en kreeg zo'n €200 per maand 

Lees meer

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer