Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gr
grandpuba - 17-08-2005 11:42:35
Computers & Telefonie

Opzeggen internet demon

ik heb bij demon een jaarcontract, echter ben ik binnen het jaar verhuisd naar een andere woning.


procedure is als volgt:
aanvragen nieuwe verbinding op nieuw adres, oude verbinding opzeggen.


tot nu toe ging het allemaal goed, echter is het zo dat het resterende bedrag van het oude abonnement in eens wordt afgeschreven.
hier zijn wij het dus niet mee eens.
kan ik de automatische incasso waar ik overigens nooit voor heb getekend(wellicht zal er wel iets over in het contract staan) terug laten boeken?zonder problemen?


tevens na contact met hun te hebben gehad zeggen hun dat er dus een mogelijkheid was om via internet en het opzeg formulier aan te geven dat je nu wilt opzeggen en de resterende maanden maandelijks kan betalen wat wel prettig is aangezien het om 320 euro gaat.
hun kunnen dit achteraf niet wijzigen in het systeem wat ik erg raar vind.


kan ik iets doen om het resterende bedrag toch maandelijks te laten incasseren? er onderuit komen kan niet maar in een keer zomaar 320 euro incasseren gaat mij een beetje ver.


ik hoor het wel, alle informatie is welkom