Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: angela1968
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 5, 2013 om 12:33UPC levert niet....Beste Croga,
Ik verstuur zakelijk heel veel post en er kan gewoon aangetekende post naar een Postbus nummer gestuurd worden. Het bedrijf moet de post ophalen (of laten bezorgen) en moet dan ook gewoon voor de ontvangen aangetekende stukken tekenen. Sterker nog: je kunt post naar een Antwoordnummer ook gewoon aantekenen, maar verstuurd dan natuurlijk niet meer gratis. -
Aug 3, 2012 om 10:39Centrum NalatenschappenOp mijn vraag hoe deze "tent" aan mijn data komt heb ik geen antwoord gekregen, ik kreeg vanochtend wel een bevestiging dat ze mijn gegevens uit het bestand hebben verwijderd. Dat is op zich natuurlijk al heel wat ;-)
-
Aug 2, 2012 om 23:02Centrum NalatenschappenNee hoor Gallito, dat is niet het geval geweest.
-
Aug 2, 2012 om 19:00Centrum NalatenschappenJa... Ik ben sinds een paar weken vrijwilliger bij Amnesty en ik doneer aan de Dierenambulance. Ik heb in ieder geval per mail aan Centrum Nalatenschappen laten weten dat ik geen prijs stel op hun informatie en heb verzocht mijn gegevens te verwijderen. Het vreemde blijft echter wel dat de Amnesty noch de Dierenambulance weten of ik wel of niet in het gezelschap van een partner ben en CN kennelijk wel...
-
Apr 23, 2012 om 15:22Tom TomHallo Errie,
Ik heb dit probleem ook gehad en contact opgenomen met TomTom. Probleem opgelost en kaarten weer terug gekregen. Mijn contact met TomTom was overigens via de mail.
Succes,
Angela -
Jan 31, 2012 om 19:22T Mobile Horendol & HorendoofTja, mijn schoonzus heeft haar eerste abonnement (ook voor fl 7,50) nooit veranderd en heeft dit voor kort nog steeds gebruikt. Ze woont tegenwoordig in Spanje en toen ze meldde dat ze haar abonnement op wilde zeggen kwam T-Mobile met een smeekbede aan dat ze het jammer vonden haar te zien vertrekken na al die jaren; ondanks het lage abonnementstarief. Ik zou dus toch maar een mailje sturen via
https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/ask/p/198
Succes nogmaals,
Angela -
Jan 31, 2012 om 14:51T Mobile Horendol & HorendoofBeste Kamphuysen,
Mijn abonnement op T-Mobile stamt ook nog uit het Ben-tijdperk (ik ben zelfs al zo lang lid dat ik bij de eerste 100 abonnees hoor) en in de tijd dat Ben door T-Mobile werd overgenomen is daar in allerlei media over geadverteerd en cliënten hebben allemaal een brief ontvangen over deze wijziging.
In die tijd had ik het allergoedkoopste abonnement voor fl. 7,50 voor 30 belminuten en als je in de loop der jaren nooit iets aan je abonnement zou hebben gewijzigd, óf geen nieuwe telefoon bij een vernieuwd abonnement zou hebben aangevraagd, dan had je vandaag anno 2012 nog steeds op een absurd laag bedrag aan belminuten gezeten. Echter, als jij in de loop der jaren een gratis nieuwe telefoon hebt willen ontvangen dan gaan er ook nieuwe voorwaarden voor een abonnement in. Dat wil dus zeggen dat dat goedkope abonnement dat jij waarschijnlijk ooit hebt gehad, al lang niet meer bestaat.
Je moet het maar zo zien dat als je een huurwoning hebt, je ondertussen ook veel meer betaald dan dat je in 1998 deed, maar... je loon zal in die tijd ook gestegen zijn ;-)
Ik heb overigens in de loop der jaren meerdere malen contact (per telefoon en per mail) met T-Mobile gehad en de manier van handelen waar jij het over hebt, heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien moet je eens kijken of je je probleem per e-mail kunt voorleggen.
Succes,
Angela -
Dec 1, 2011 om 14:37e-readerIk denk dat je eerst het programma Adobe Reader op je PC of laptop -http://www.adobe.com/nl/products/digitaleditions/ - moet installeren alvorens je digitale boeken kunt gaan installeren. Je moet hier inderdaad een account aanmaken en kunt daarna aan de slag.
-
Oct 26, 2011 om 13:17samen tegen ELQ hypotheken strijden!!!!Beste Sandra,
Ik denk dat het handig is om je telefoonnummer te verwijderen, tenzij je zin hebt in telefoontjes van grapjassen...
Groeten,
Angela -
Aug 3, 2011 om 16:35lekkage in autoHallo Haromasa,
Ik heb dit probleem acht jaar lang gehad met mijn Ford Fiesta. Het lijkt er inderdaad op alsof het water vanuit de airco komt (dat werd in de eerste instantie ook door de Ford dealer gezegd), maar na het vernieuwen van een dikkere airco-slang bleef dit probleem éénmaal in de driekwart jaar bestaan.
Het probleem kan hoogstwaarschijnlijk liggen aan het feit dat er zich vuil in rechterkant van het chasis bij je voorwiel ophoopt en hierdoor verstoppen er allerlei gaten en kieren en komt er water bij de passagiersstoel op de grond terecht.
De enige oplossing die Ford mij bood was het leegzuigen van de nattigheid en de wielophanging schoon te maken, echter daar moest ik wel voor betalen en dat zo'n twee keer per anderhalf jaar. Het probleem begon bij mij overigens ook toen mijn auto twee en een half jaar oud was.
Andere garages kwamen met hetzelfde probleem aan en wisten er buiten droog en schoonmaken geen oplossing voor, maar misschien kan er iemand anders hier op het forum iets anders bedenken.
Groeten,
Angela