kamphuysen
door kamphuysen Jan 30, 2012 om 19:41
Geldzaken & recht

T Mobile Horendol & Horendoof

T Mobile belt je op, want je hebt een klacht....de telefoon gaat 1 keertje je bent te laat met opnemen ze hebben al opgehangen nog voordat je naar de telefoon hebt gegrepen..., dan daarna nog twee keer zelfde verhaal, dan een SmS je, bericht we hebben gebeld maar we kunnen u niet bereiken (ja me dunkt ! dat is niet zo gek ) ze vragen dan wilt u ons even zsm terug bellen? Dat doe je in arremoede maar het kost je wel geld, veel geld zelfs want je wordt van de kast naar de muur gestuurd, vervolgens een week of wat later een faktuur van 9.80 euro voor ''service kosten'' . van T Mobile Je schrijft dan een brief een klacht ze antwoorden niet, de tweede brief ook geen antwoord, dan ja er wordt gebeld weer op je mobiel en weer 1 keer gaat tie over te laat niet op tijd opgenomen, dan weer twee keer hetzelfde, dan daarna weer een SmS je, we hebben u niet kunnen berieken, wilt U ons even terugbellen?? Als je dan belt dan wordt er eerst gezegd, wegens opleidings doeleinden nemen wij dit gesprek op dat U dat weet...Nou wat dacht U die telefoon is dus volgezet met heel veel roepen en woede...Nu weer een brief geschreven...Heeft U ook zulke ervaringen? Wat is er met T Mobile aan de Hand?[/i

1252 15 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 30, 2012 om 19:46
11570 Antwoorden / 51 Vragen

Twee keer hetzelfde stukje plaatsen heeft geen zin. Op de andere vraag staat een link hier naar toe.

zwemmer
door zwemmer - Jan 30, 2012 om 20:18
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Niet op tijd opgenomen...Hoe is dat te begrijpen? Gaat je telefoon maar 1x over?

ew
door ew - Jan 30, 2012 om 21:00
116 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=zwemmer schreef op maandag 30 jan 2012, 20:18] Gaat je telefoon maar 1x over?

Zo moet u dit idd lezen. Letterlijk zoals het er staat. Ik heb ook een lang lopend conflict gehad met TM.
Ook ik ken deze terugbel acties van TM.

zwemmer
door zwemmer - Jan 30, 2012 om 21:17
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Bedoel je dat TM de telefoon maar 1x over laat gaan en dan verbreekt?

f.weele
door f.weele - Jan 31, 2012 om 10:58
1085 Antwoorden / 27 Vragen

beste kamphuysen, ben je al eens naar een t-mobile winkel toegegaan?
Misschien kunnen ze je daar beter helpen met je klacht.
m.vr.gr.

kamphuysen
door kamphuysen - Jan 31, 2012 om 11:17
252 Antwoorden / 68 Vragen

[quote=f.weele schreef op dinsdag 31 jan 2012, 10:58]beste kamphuysen, ben je al eens naar een t-mobile winkel toegegaan?
Misschien kunnen ze je daar beter helpen met je klacht.
m.vr.gr.[quote=zwemmer schreef op maandag 30 jan 2012, 21:17]Bedoel je dat TM de telefoon maar 1x over laat gaan en dan verbreekt? [quote=zwemmer schreef op maandag 30 jan 2012, 20:18]Niet op tijd opgenomen...Hoe is dat te begrijpen? Gaat je telefoon maar 1x over?

ANTWOORDEN;
Ik ben er behoorlijk boos over, en ja T Mobile (vanuit een call centre ) laat de telefoon maar echt 1x rinkelen DAN VERBREKEN ZE, EN DAT DOEN ZE DRIE KEER, DAARNA DAT SMS JE. het is dus duidelijke tactiek, want na deze drie keer gebeurde het zelfde er vlak achteraan....die sms die ze dan sturen geeft dus aan sorry we probeerden u te bereiken maar dat lukte helaas niet...?? Wilt u ons daarom even terug bellen op 06 24001200..?? Dat doe je dan en je komt in een lange wachtrij en met de bekende diverse keuze mogelijkheden, als je dan eindelijk een mevrouw aan de telefoon hebt, zegt die doodleuk sorry mijnheer ik weet echt NIET waar U het over heeft, wat is dan toch het probleem?

Bij de dokter zou die tegen je zeggen gaat U maar eens even liggen op de behandel tafel..... want je bent er echt helemaal aan toe......Enfin in het telefoon gesprek wordt er geen uitsluitsel gegeven dat telefoon gesprek wordt overigens ook zgn ''opgenomen'' wegens ''opleidings situaties'' De feitelijke klacht bestaat er uit dat T Mobile mijn abbonnement eenzijdig en zonder overleg heeft gewijzigd van een uit 1998 abbonnement uit nog de BEN tijd, (heeft T Mobile heeft ben overgenomen) en dat bracht ze kennelijk niet voldoende op, en nu zit ik opgezadeld (vindt ik zeer kwalijk en zonder overleg en zonder mijn toestemming met een duurder soort abbonnement) het gaat mij niet direkt om de centen, maar om de manier en de behandeling !, dus protesteer ik ertegen nogal logisch toch? ., Maar andermaal op mijn protest brieven geen antwoord..dus wat dan nog blijft er over ??

Bellen heeft geen zin..want je wordt dubbel in het pak genaaid qua kosten ook gisteren weer 5 minuten er aan besteedt...de eerste sessie kostte mij ruim 9 euro aan ''servicekosten'' .Na het telefoon gesprek van gisteren behoorlijk moedeloos ervan geworden,, deze kwestie kan ook niet in een T Mobile winkel worden opgelost want ook daar staan schapen achter de toonbank, die simpel genoeg alleen kennelijk de beleids maatregelen van bovenaf uitvoeren...MAW je bent overgeleverd aan de wilden....

an
door angela1968 - Jan 31, 2012 om 14:51
25 Antwoorden / 7 Vragen

Beste Kamphuysen,

Mijn abonnement op T-Mobile stamt ook nog uit het Ben-tijdperk (ik ben zelfs al zo lang lid dat ik bij de eerste 100 abonnees hoor) en in de tijd dat Ben door T-Mobile werd overgenomen is daar in allerlei media over geadverteerd en cliënten hebben allemaal een brief ontvangen over deze wijziging.

In die tijd had ik het allergoedkoopste abonnement voor fl. 7,50 voor 30 belminuten en als je in de loop der jaren nooit iets aan je abonnement zou hebben gewijzigd, óf geen nieuwe telefoon bij een vernieuwd abonnement zou hebben aangevraagd, dan had je vandaag anno 2012 nog steeds op een absurd laag bedrag aan belminuten gezeten. Echter, als jij in de loop der jaren een gratis nieuwe telefoon hebt willen ontvangen dan gaan er ook nieuwe voorwaarden voor een abonnement in. Dat wil dus zeggen dat dat goedkope abonnement dat jij waarschijnlijk ooit hebt gehad, al lang niet meer bestaat.

Je moet het maar zo zien dat als je een huurwoning hebt, je ondertussen ook veel meer betaald dan dat je in 1998 deed, maar... je loon zal in die tijd ook gestegen zijn ;-)

Ik heb overigens in de loop der jaren meerdere malen contact (per telefoon en per mail) met T-Mobile gehad en de manier van handelen waar jij het over hebt, heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien moet je eens kijken of je je probleem per e-mail kunt voorleggen.

Succes,
Angela

kamphuysen
door kamphuysen - Jan 31, 2012 om 18:15
252 Antwoorden / 68 Vragen

Angela Schreef.....
Echter, als jij in de loop der jaren een gratis nieuwe telefoon hebt willen ontvangen dan gaan er ook nieuwe voorwaarden voor een abonnement in. Dat wil dus zeggen dat dat goedkope abonnement dat jij waarschijnlijk ooit hebt gehad, al lang niet meer bestaat.

Antwoord...
Ook ik ben al zo lang lid Angela. maar heb Nooit een andere telefoon gekregen /of ontvangen zelfs niet er om gevraagd...ja wel toen men mij ging manen dat ik een andere ""bundel moest gaan krijgen (op grond van mijn minime belgedrag vond men, want wat dacht je ik laat mij vooral bellen en belde vrijwel nooit, kreeg rekeningen van 7 a 9 euro,s.met dertig gratis belminuten per maand en dat liep aardig op....en niets er aan veranderd...nooit om een andere formule gevraagd maw alles bij het oude gelaten...altijd op tijd en keurig mijn nota,s voldaan...er was niets aan de hand tot de ''verandering''

an
door angela1968 - Jan 31, 2012 om 19:22
25 Antwoorden / 7 Vragen

Tja, mijn schoonzus heeft haar eerste abonnement (ook voor fl 7,50) nooit veranderd en heeft dit voor kort nog steeds gebruikt. Ze woont tegenwoordig in Spanje en toen ze meldde dat ze haar abonnement op wilde zeggen kwam T-Mobile met een smeekbede aan dat ze het jammer vonden haar te zien vertrekken na al die jaren; ondanks het lage abonnementstarief. Ik zou dus toch maar een mailje sturen via
https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/ask/p/198

Succes nogmaals,
Angela

t-mobilewebcare
door t-mobilewebcare - Mar 9, 2012 om 13:42
95 Antwoorden / 0 Vragen

@ Alles

Als je je vraag stelt op het T-Mobile Forum kunnen wij bij je gegevens en het exact voor je nakijken. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,

Kim
T-Mobile Webcare

kamphuysen
door kamphuysen - Mar 9, 2012 om 14:28
252 Antwoorden / 68 Vragen

[quote=T-MobileWebcare schreef op vrijdag 9 mrt 2012, 13:42]@ Alles

Als je je vraag stelt op het T-Mobile Forum kunnen wij bij je gegevens en het exact voor je nakijken. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,

Kim
T-Mobile Webcare

Dag Kim met dank hoor maar kan geen reactie zetten op jullie site want er is geen mogelijkheid om daar je ei op eenvoudige manier te gaan leggen! Het forum werkt niet helaas. Is veel te ingewikkeld opgezet en heeft geen kader waar een mededeling simpel in kan worden gezet..

Dus Hierbij andermaal dan maar....'Heb mijn telefoonnr achtergelaten op jullie site en een account aangemaakt het telefoon nr heeft als laatste drie 977

Heb ook eerder een klachten formulier ingediend via tros radar ....dat naar aanleiding van de laatste uitzending via dat medium tros radar uitzending Tmobile.

Mijn gegevens zijn inmiddels genoegzaam aanwezig op Uw kantoor ook zijn er diverse brieven uit-gestuurd maar daar heb ik ook tot op heden geen enkele reactie op gehad., ik verzoek met klem dit niet verder via het internet te regelen maar mij gewoon op de ouderwetse manier te benaderen, per brief of u belt mij even op om deze kwestie eindelijk op te gaan lossen, naar mijn tevredenheid...
met veel dank alvast..
mvrgr

Heb vindt U mijn gefundeerde klachten over de non communicatieve Handelswijze van Tmobile, op 23 november heeft u mij per brief berichtje een klakkeloze mededeling gedaan; we stoppen met Uw abonnement onder uw nr. 1.10061926, en verder heeft u niets in te brengen althans dat is zo ongeveer de strekking van deze brief , verder als u wilt opzeggen dan is dat vervolgens uw zaak, dat is verderop zo ongeveer de strekking van deze mededeling, dat blijkt ook nog later want protesteren is volkomen nutteloos gebleken. U antwoord nergens meer op brieven en telefoonnades die ik mag betalen van u want u brengt dat glashard in rekening, dat acht ik ongelofelijk ongeoorloofd Ik ben van mening dat als je al vanaf 1998 klant bent (als klant bij Tmobile gekomen vanwege de overname van Bentelefoonmy) en altijd gewoon binnen termijnen rekeningen voldoet, je best een betere behandeling zou mogen krijgen! Maar nee niet van Uw bedrijf, op mijn vele (protest) brieven krijg ik vervolgens geen antwoorden van Tmobile, sterker want dat is nog niet alles, als ik dan naar uw bedrijf ga bellen ontvang ik forse rekeningen voor de tijd die ik bij u kwijtben aan wat, aan gesprekken met ongelofelijke ongeinteresseerde mensen, die niets kunnen doen zeggen ze dan na minuten lang wachten, dan daar ook weer een klachtbrief over geschreven en je raadt het al, daar komt dan ook weer geen reactie op! Uw manier van NON comuniceren is ronduit borstenstuitend! Dat kan niet en is een bedrijf als het Uwe onwaardig. (als U een duits bedrijf bent is dat extra stuitend want dat zou inhouden dat duitsers niet meer ''solide'' zijn? Kortom ik wil mijn oude abonnement weer terug, en als u dat vertikt andermaal , dan wil ik minimaal van U een ;;aardige;; aanbieding voor een andere ""modernere telefoon"" want dat is Uw stelregel hoor ik maar steeds in mijn omgeving, "veranderen van abonnement dan ook een andere telefoon erbij"! Zelfs dat heeft u nagelaten aan te bieden aan mij. Het enige wat U doet Tmobile is een client in een hoek zetten en monddood maken, het belachelijke is dat U in advertenties heel anders doet voorkomen! uw slogan Tmobile verbindt? Laat mij niet lachen! Ik weet inmiddels wel anders (waarvan akte!)

ass manager communications groot int.bedrijf International CV
ass.manager groot int. bedrijf Centrale Merchandising Ned.NV

kamphuysen
door kamphuysen - Mar 15, 2012 om 07:57
252 Antwoorden / 68 Vragen

Ik ben er behoorlijk boos over, en ja T Mobile (vanuit een call centre ) laat de telefoon maar echt 1x rinkelen DAN VERBREKEN ZE, EN DAT DOEN ZE DRIE KEER, DAARNA DAT SMS JE. het is dus duidelijke tactiek, want na deze drie keer gebeurde het zelfde er vlak achteraan....die sms die ze dan sturen geeft dus aan sorry we probeerden u te bereiken maar dat lukte helaas niet...?? Wilt u ons daarom even terug bellen op 06 24001200..?? Dat doe je dan en je komt in een lange wachtrij en met de bekende diverse keuze mogelijkheden, als je dan eindelijk een mevrouw aan de telefoon hebt, zegt die doodleuk sorry mijnheer ik weet echt NIET waar U het over heeft, wat is dan toch het probleem?

Bij de dokter zou die tegen je zeggen gaat U maar eens even liggen op de behandel tafel..... want je bent er echt helemaal aan toe......Enfin in het telefoon gesprek wordt er geen uitsluitsel gegeven dat telefoon gesprek wordt overigens ook zgn ''opgenomen'' wegens ''opleidings situaties'' De feitelijke klacht bestaat er uit dat T Mobile mijn abbonnement eenzijdig en zonder overleg heeft gewijzigd van een uit 1998 abbonnement uit nog de BEN tijd, (heeft T Mobile heeft ben overgenomen) en dat bracht ze kennelijk niet voldoende op, en nu zit ik opgezadeld (vindt ik zeer kwalijk en zonder overleg en zonder mijn toestemming met een duurder soort abbonnement) het gaat mij niet direkt om de centen, maar om de manier en de behandeling !, dus protesteer ik ertegen nogal logisch toch? ., Maar andermaal op mijn protest brieven geen antwoord..dus wat dan nog blijft er over ??

Bellen heeft geen zin..want je wordt dubbel in het pak genaaid qua kosten ook gisteren weer 5 minuten er aan besteedt...de eerste sessie kostte mij ruim 9 euro aan ''servicekosten'' .Na het telefoon gesprek van gisteren behoorlijk moedeloos ervan geworden,, deze kwestie kan ook niet in een T Mobile winkel worden opgelost want ook daar staan schapen achter de toonbank, die simpel genoeg alleen kennelijk de beleids maatregelen van bovenaf uitvoeren...MAW je bent overgeleverd aan de wilden....

kamphuysen
door kamphuysen - Mar 15, 2012 om 08:01
252 Antwoorden / 68 Vragen

T-MobileWebcarevrijdag 9 mrt 2012, 13:42

@ Alles

Als je je vraag stelt op het T-Mobile Forum kunnen wij bij je gegevens en het exact voor je nakijken. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,

Kim
T-Mobile Webcare

kamphuysen
door kamphuysen - Mar 15, 2012 om 08:02
252 Antwoorden / 68 Vragen

NOG HELEMAAL NOOIT IETS GEHOORD !! waarvan akte !

=T-MobileWebcare schreef op vrijdag 9 mrt 2012, 13:42: @ Alles

Als je je vraag stelt op het T-Mobile Forum kunnen wij bij je gegevens en het exact voor je nakijken. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,

Kim
T-Mobile Webcare

b-
door b-schouten - Apr 16, 2012 om 21:46
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ja inderdaad letterlijk 1x gaat ie over en dan krijg je een sms ± helaas we konden u niet bereiken.Sorrie maar het zijn oplichters!