T Mobile Horendol & Horendoof
T Mobile belt je op, want je hebt een klacht....de telefoon gaat 1 keertje je bent te laat met opnemen ze hebben al opgehangen nog voordat je naar de telefoon hebt gegrepen..., dan daarna nog twee keer zelfde verhaal, dan een SmS je, bericht we hebben gebeld maar we kunnen u niet bereiken (ja me dunkt ! dat is niet zo gek ) ze vragen dan wilt u ons even zsm terug bellen? Dat doe je in arremoede maar het kost je wel geld, veel geld zelfs want je wordt van de kast naar de muur gestuurd, vervolgens een week of wat later een faktuur van 9.80 euro voor ''service kosten'' . van T Mobile Je schrijft dan een brief een klacht ze antwoorden niet, de tweede brief ook geen antwoord, dan ja er wordt gebeld weer op je mobiel en weer 1 keer gaat tie over te laat niet op tijd opgenomen, dan weer twee keer hetzelfde, dan daarna weer een SmS je, we hebben u niet kunnen berieken, wilt U ons even terugbellen?? Als je dan belt dan wordt er eerst gezegd, wegens opleidings doeleinden nemen wij dit gesprek op dat U dat weet...Nou wat dacht U die telefoon is dus volgezet met heel veel roepen en woede...Nu weer een brief geschreven...Heeft U ook zulke ervaringen? Wat is er met T Mobile aan de Hand?[/i
[quote=zwemmer schreef op maandag 30 jan 2012, 20:18] Gaat je telefoon maar 1x over?
Zo moet u dit idd lezen. Letterlijk zoals het er staat. Ik heb ook een lang lopend conflict gehad met TM.
Ook ik ken deze terugbel acties van TM.
beste kamphuysen, ben je al eens naar een t-mobile winkel toegegaan?
Misschien kunnen ze je daar beter helpen met je klacht.
m.vr.gr.
[quote=f.weele schreef op dinsdag 31 jan 2012, 10:58]beste kamphuysen, ben je al eens naar een t-mobile winkel toegegaan?
Misschien kunnen ze je daar beter helpen met je klacht.
m.vr.gr.[quote=zwemmer schreef op maandag 30 jan 2012, 21:17]Bedoel je dat TM de telefoon maar 1x over laat gaan en dan verbreekt? [quote=zwemmer schreef op maandag 30 jan 2012, 20:18]Niet op tijd opgenomen...Hoe is dat te begrijpen? Gaat je telefoon maar 1x over?
ANTWOORDEN;
Ik ben er behoorlijk boos over, en ja T Mobile (vanuit een call centre ) laat de telefoon maar echt 1x rinkelen DAN VERBREKEN ZE, EN DAT DOEN ZE DRIE KEER, DAARNA DAT SMS JE. het is dus duidelijke tactiek, want na deze drie keer gebeurde het zelfde er vlak achteraan....die sms die ze dan sturen geeft dus aan sorry we probeerden u te bereiken maar dat lukte helaas niet...?? Wilt u ons daarom even terug bellen op 06 24001200..?? Dat doe je dan en je komt in een lange wachtrij en met de bekende diverse keuze mogelijkheden, als je dan eindelijk een mevrouw aan de telefoon hebt, zegt die doodleuk sorry mijnheer ik weet echt NIET waar U het over heeft, wat is dan toch het probleem?
Bij de dokter zou die tegen je zeggen gaat U maar eens even liggen op de behandel tafel..... want je bent er echt helemaal aan toe......Enfin in het telefoon gesprek wordt er geen uitsluitsel gegeven dat telefoon gesprek wordt overigens ook zgn ''opgenomen'' wegens ''opleidings situaties'' De feitelijke klacht bestaat er uit dat T Mobile mijn abbonnement eenzijdig en zonder overleg heeft gewijzigd van een uit 1998 abbonnement uit nog de BEN tijd, (heeft T Mobile heeft ben overgenomen) en dat bracht ze kennelijk niet voldoende op, en nu zit ik opgezadeld (vindt ik zeer kwalijk en zonder overleg en zonder mijn toestemming met een duurder soort abbonnement) het gaat mij niet direkt om de centen, maar om de manier en de behandeling !, dus protesteer ik ertegen nogal logisch toch? ., Maar andermaal op mijn protest brieven geen antwoord..dus wat dan nog blijft er over ??
Bellen heeft geen zin..want je wordt dubbel in het pak genaaid qua kosten ook gisteren weer 5 minuten er aan besteedt...de eerste sessie kostte mij ruim 9 euro aan ''servicekosten'' .Na het telefoon gesprek van gisteren behoorlijk moedeloos ervan geworden,, deze kwestie kan ook niet in een T Mobile winkel worden opgelost want ook daar staan schapen achter de toonbank, die simpel genoeg alleen kennelijk de beleids maatregelen van bovenaf uitvoeren...MAW je bent overgeleverd aan de wilden....
Beste Kamphuysen,
Mijn abonnement op T-Mobile stamt ook nog uit het Ben-tijdperk (ik ben zelfs al zo lang lid dat ik bij de eerste 100 abonnees hoor) en in de tijd dat Ben door T-Mobile werd overgenomen is daar in allerlei media over geadverteerd en cliënten hebben allemaal een brief ontvangen over deze wijziging.
In die tijd had ik het allergoedkoopste abonnement voor fl. 7,50 voor 30 belminuten en als je in de loop der jaren nooit iets aan je abonnement zou hebben gewijzigd, óf geen nieuwe telefoon bij een vernieuwd abonnement zou hebben aangevraagd, dan had je vandaag anno 2012 nog steeds op een absurd laag bedrag aan belminuten gezeten. Echter, als jij in de loop der jaren een gratis nieuwe telefoon hebt willen ontvangen dan gaan er ook nieuwe voorwaarden voor een abonnement in. Dat wil dus zeggen dat dat goedkope abonnement dat jij waarschijnlijk ooit hebt gehad, al lang niet meer bestaat.
Je moet het maar zo zien dat als je een huurwoning hebt, je ondertussen ook veel meer betaald dan dat je in 1998 deed, maar... je loon zal in die tijd ook gestegen zijn ;-)
Ik heb overigens in de loop der jaren meerdere malen contact (per telefoon en per mail) met T-Mobile gehad en de manier van handelen waar jij het over hebt, heb ik nog nooit meegemaakt. Misschien moet je eens kijken of je je probleem per e-mail kunt voorleggen.
Succes,
Angela
Angela Schreef.....
Echter, als jij in de loop der jaren een gratis nieuwe telefoon hebt willen ontvangen dan gaan er ook nieuwe voorwaarden voor een abonnement in. Dat wil dus zeggen dat dat goedkope abonnement dat jij waarschijnlijk ooit hebt gehad, al lang niet meer bestaat.
Antwoord...
Ook ik ben al zo lang lid Angela. maar heb Nooit een andere telefoon gekregen /of ontvangen zelfs niet er om gevraagd...ja wel toen men mij ging manen dat ik een andere ""bundel moest gaan krijgen (op grond van mijn minime belgedrag vond men, want wat dacht je ik laat mij vooral bellen en belde vrijwel nooit, kreeg rekeningen van 7 a 9 euro,s.met dertig gratis belminuten per maand en dat liep aardig op....en niets er aan veranderd...nooit om een andere formule gevraagd maw alles bij het oude gelaten...altijd op tijd en keurig mijn nota,s voldaan...er was niets aan de hand tot de ''verandering''
Tja, mijn schoonzus heeft haar eerste abonnement (ook voor fl 7,50) nooit veranderd en heeft dit voor kort nog steeds gebruikt. Ze woont tegenwoordig in Spanje en toen ze meldde dat ze haar abonnement op wilde zeggen kwam T-Mobile met een smeekbede aan dat ze het jammer vonden haar te zien vertrekken na al die jaren; ondanks het lage abonnementstarief. Ik zou dus toch maar een mailje sturen via
https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/ask/p/198
Succes nogmaals,
Angela
@ Alles
Als je je vraag stelt op het T-Mobile Forum kunnen wij bij je gegevens en het exact voor je nakijken. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Kim
T-Mobile Webcare
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer