du
door duivenkamp Nov 30, 2011 om 13:36
Computers & telefonie

E-reader

Recentelijk heb ik een e-reader gekocht van Cresta. Helaas nadat ik www.adobe.com/cn/productsdigitaleditions heb ingetikt voor de verdere begeleiding loop ik vast. Ik heb geen Adobe-id en ook geen wachtwoord. Om deze opnieuw op te vragen lukt ook niet. Cresta reageert ook al niet op mijn e-mail met het verzoek deze op te sturen.
Ik wil zo graag boeken kunnen laden, maar helaas!

Wie, oh wie kan mij helpen!!!!

Bij voorbaat dank

1592 9 Rapporteer

zw
door zwaardvis - Nov 30, 2011 om 13:50
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Hier kun je toch een adobe id aanmaken. Let op ene ID kun je maar op 6 apparaten gebruiken. (eigenlijk 6x installeren)

erik9472
door erik9472 - Nov 30, 2011 om 15:57
50 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb er niet zoveel verstand van. Maar ik heb even de genoemde link gebruikt, maar dan kom ik op een aziatische adobe site uit. Daarna heb ik even gesnuffeld op de Amerikaanse site van adobe maar ik vraag me af wat je daar wilt gaat kopen? Als je een ebook wilt kopen dat kan volgens mij niet op de site van adobe.

an
door angela1968 - Dec 1, 2011 om 14:37
25 Antwoorden / 7 Vragen

Ik denk dat je eerst het programma Adobe Reader op je PC of laptop -http://www.adobe.com/nl/products/digitaleditions/ - moet installeren alvorens je digitale boeken kunt gaan installeren. Je moet hier inderdaad een account aanmaken en kunt daarna aan de slag.

cr
door cresta - Dec 9, 2011 om 11:03
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mevrouw/mijnheer,

Is het nu opgelost met uw e-reader? Wanneer dit niet het geval is kunt u een mail sturen naar: info@sabenl.com met vermelding E-BOEK reactie Ab (Kassa), wij zullen direct contact met u opnemen en u verder helpen met registratie.

excuse voor het ongemak
CRESTA SERVICE TEAM

du
door duivenkamp - Dec 9, 2011 om 12:32
2 Antwoorden / 1 Vragen

Is het doorgegeven e-mailadres wel juist van Cresta? Krijg een foutmelding.

cr
door cresta - Dec 9, 2011 om 12:49
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=duivenkamp schreef op vrijdag 9 dec 2011, 12:32]Is het doorgegeven e-mailadres wel juist van Cresta? Krijg een foutmelding.

info@sabrenl.com

du
door duivenkamp - Dec 13, 2011 om 11:58
2 Antwoorden / 1 Vragen

Naar aanleiding van de reactie op mijn vraag over het installeren van mijn e-reader heeft het Cresta Service Team gereageerd. Zij zouden meteen contact met mij opnemen nadat ik een e-mail had gestuurd. Nou, je kunt wel heel veel beloven, maar Cresta houdt zich niet aan z'n woord. Telefonisch kun je ze ook al niet bereiken. Wat is dit voor een bedrijf? Fijne service.

rj
door rjw - Dec 13, 2011 om 12:20
3280 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=duivenkamp schreef op dinsdag 13 dec 2011, 11:58]Naar aanleiding van de reactie op mijn vraag over het installeren van mijn e-reader heeft het Cresta Service Team gereageerd. Zij zouden meteen contact met mij opnemen nadat ik een e-mail had gestuurd. Nou, je kunt wel heel veel beloven, maar Cresta houdt zich niet aan z'n woord. Telefonisch kun je ze ook al niet bereiken. Wat is dit voor een bedrijf? Fijne service.

Cresta is geen bedrijf maar een merknaam van een dozenschuiver genaamd "Sabre".... Dat soort bedrijven kopen zooi en laten hun merknaam erop plakken. De website van Sabre Nederland komt ook niet echt professioneel over. Er staat een kopje "Contact" maar daar zit niks achter.

Ben je al teruggegaan naar de winkel waar je de e-reader hebt gekocht?

zw
door zwaardvis - Dec 13, 2011 om 12:56
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Overigens heeft Cresta geen echte E-readers. Echte E-readers werken met Electronische inkt (E-inkt) ,kosten 2x zoveel (vanaf 150 euro) en zijn er alleen in zwart-wit. Deze gebruiken ook nauwelijks energie en kun je ook in de zon lezen, net als een echt boek: Goedkope "e-readers" zijn kleuren TFT-schermen, en gaan maar een paar uur mee voordat de accu leeg is. Het lezen daarop is een stuk minder prettig.