Antwoorden gegeven door: beciowa
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 31, 2022 om 22:04Pearle misleidt klantenPearle misleidt klanten ook met hun 3 in 1 actie. Je krijgt dus veelal geen drie brillen voor 1 prijs wanneer er sprake is van een bijbetaling.
Ik kocht een bril voor 330
€, de tweede kreeg ik gratis en de derde bril wilde ik aan mijn vader geven. Van hem werd 200 € aan de kassa verlangt en eerder geen woord over gerept.
De 3 in 1 actie is pure misleiding. Ook de advertentie op Google is pure misleiding en dient de ACM of Consuwijzer gemeld te worden. -
Sep 24, 2018 om 09:29Rechten consument
Kijk eens op deze vergelijkingssite onder het kopje belangrijke informatie. Daar staan 5 interessante dingen voor consumenten. Ook op consuwijzer vind je vaak aardige tips en wat je het beste kunt doen. Het beste is dat je voordat je duizenden euro's uitgeeft vooraf controleert of de bedrijven bij de geschillencommissie is aangesloten want dat is namelijk een harde eis. Wat ook wel eens wil helpen is een klacht indienen bij klacht.nl. Ondernemers hebben niet graag dat ze op dit soort sites genoemd worden. Als laatste middel zou ik eens de onlinegeschillenbeslechting (ODR) van de EU proberen, ik weet echter niet of een ondernemer daar geregistreerd moet zijn. Hier de directe link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL
Veel succes!
-
Oct 2, 2017 om 00:33Is het weigeren van een toiletbezoek op school gelijk aan een mishandeling?aurora1
Volgens mij wordt u ook achtervolgt .......... door waanvoorstellingen.
Omdit soort achterlijke commentaren heb ik niet gevraagd.
-
Oct 2, 2017 om 00:17Is het weigeren van een toiletbezoek op school gelijk aan een mishandeling?
Niemand heeft gezegd dat alle leerlingen zomaar om de klip-klap met of zonder vragen of goedkeuring de klas verlaten.
Er is netjes gevraagd en geattendeerd op de griep met buikklachten die ze gehad heeft en het gebeurde de eerste dag nadat ze weer op school was.
Bij andere docenten kan het wel zonder problemen en bij een examen gaat er gewoon iemand mee. Dus waar is het probleem zolang dit niet uit de hand loopt?
Als je in een bedrijf werkt met 50 man, mag je dan ook niet naar de WC omdat de baas dat zo wil en het anders een zooitje wordt?
Ouderen in een zorginstelling, mogen die ook niet naar de wc omdat de verpleegster dat zo wil?
Omdat het hier kinderen zijn in een klas houden ze het maar lekker op totdat ze buikpijn krijgen, ook als ze het netjes vragen?
Leest u maar eens wat de gevolgen kunnen zijn wanneer iemand onnodig niet naar de wc gaat.
-
Oct 1, 2017 om 23:15Kpn opzeggen
U zou als laatste mogelijkheid KPN met de geschillencommisie kunnen dreigen en deze in een later stadium daadwerkelijk inschakelen. Heeft u al uitgezocht of er sprake is van een opzegtermijn of een opzegvergoeding Meestal kun je die contracten toch per maand opzeggen of zit ze er echt eenjaar aan vast? Ik zou KPN bellen, daarmee bereikt u meer dan met een emailtje. Succes verder met uw relatie!
-
Sep 29, 2017 om 23:20Hoi ik heb een abon bij tele2 en nieuwe bij telfort bij bij de partijen hebben ze
Heeft u die contracten telefonisch of via internet afgesloten? Dan lees dit: https://www.vergelijkexpert.nl/14-dagen-bedenktijd/
Dit is ook interessant om te weten: https://www.vergelijkexpert.nl/rechten-plichten/
-
Jun 13, 2016 om 19:44Internet verbindingSorry hoor, maar ik kan me dit niet voorstellen, als bij mij de televisie, het internet of de telefoon het na een dag al niet doet zou ik bij die provider echt flink aan de bel gaan trekken en niet pas na 6 maanden proberen ervan af te komen. Ziggo is trouwens per maand opzegbaar en je hebt telkens contracten van 1 of 2 jaar. Waarom moet u nog 4 maanden bijbetalen voor iets dat u maandelijks kunt opzeggen? Gaat het hier om een alles in 1 pakket? Zo een pakket is toch voor minstens 12 maanden en geen 10? 4 maanden en afsluitkosten kosten toch ook geen 300 Euro? Ik vind dit echt een beetje raar verhaal want ik heb zelf een Ziggo abonnement en eigenlijk nooit problemen gehad. In al die tijd dat ik abonnee ben is het internet 1 keer langere tijd uitgevallen door die beroemde dos attack. Met een beetje verstand van dns kon ik dat echter heel snel zelf oplossen. Ik kan me voorstellen dat er klanten zijn die problemen hebben met Ziggo maar Ziggo is echt altijd snel en zal klachten of storingen zo snel mogelijk proberen te verhelpen. Ik hoop dat u wel alles schriftelijk heeft en anders zou ik u aanraden na 1 juli te gaan opzeggen want dan worden geloof ik de prijzen verhoogd en kunt u het contract in ieder geval beëindigen en kan u de afsluitkosten en de 4 maanden kunnen sparen.
-
Jun 13, 2016 om 19:17Https://ditistv.nl
Wat moet je met zo een kastje? Kijk eens naar kodi of IPTV.
Gratis en heel makkelijk te installeren. -
Mar 24, 2016 om 17:36Ik krijg bittorrent niet van computer verwijderd
Bedoel je met Vuze dit hier
Is dat en bittorrent niet strafbaar in Nederland of mag je dat gewoon gebruiken?
Google eens naar Revo uninstaller Pro, daarmee kun je het één en andervolledig verwijderen.
-
Mar 13, 2016 om 21:22Welke autoverzekering is het beste en voordelig?Ik was altijd klant bij Ditzo maar ben ook op zoek gegaan naar een goede autoverzekering. Ik heb overal gekeken, Google op en neer en kwam uiteindelijk via een groep op Facebook en een paar vrienden goed terecht. Ik heb hier eens goed de autoverzekeringen vergeleken en direct bij Ohra afgesloten. Pechhulp heb ik sinds jaren van de anwb en daar wil ik ook niet vanaf. Ik heb een aantal keren met pech in het buitenland gestaan maar dit werd door de anwb en haar partners steeds goed opgelost. Ik weet niet of een verzekeringsmaatschappij deze service ook kan bieden, maar ik kan je Ohra in combinatie met ANWB aanbevelen, ze zijn echt niet te duur.