grandpa
door grandpa Sep 30, 2017 om 16:35
Computers & telefonie

Kpn opzeggen

Mijn ex had 3 mnd geleden een abonnement afgesloten bij KPN alles in een.glasvezel d8 ze, dat toch al niet verliep zoals het moest maar goed.
Nu heeft ze daar waar ze woont, ergenis met de buren die haar weg treiteren, en volgens de artsen was het beter dat ze daar weg ging, vanwege haar ziekte.
Wij hebben een goed gesprek gehad, en ik heb ze weer in huis genomen.
Maar nu zegt de KPN dat ze het hele jaar contract uit moet zitten, omdat ik hier geen KPN heb, en niet over kan stappen..
Als je ze mailt duurt het weken aleer je antwoord krijgt, maar ondertussen is die andere woning leeg, en gebruikt ze KPN niet meer.
KPN wilde bewijs dat ze daar niet meer woonde, dus ik papieren gestuurd van woningvereniging waarin staat dat ze per 1 october hier woont, maar tot op heden nog geen reactie, wel houden ze abonnement geld af.
Wat kan ik daar tegen doen, is er een oplossing,

1652 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 30, 2017 om 17:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Fijn dat u het weer bijgelegd hebt, maar uiteraard is dat niet het pakkie an van KPN. Zij heeft een contract afgesloten en zegt dat nu voortijdig op. En dat betekent de rest van de tijd betalen.

U kunt hooguit de zaak uiteenzetten en om coulance vragen. Recht heeft uw voormalige ex niet.

ne
door neodutchio - Sep 30, 2017 om 18:37
5165 Antwoorden / 12 Vragen

In 3 maanden tijd (vanaf het afsluiten van het abonnement) is de boel aangesloten, is er onvrede onstaan met de buren, zijn er dokterbezoeken geweest en een advies te geven om te verhuizen, is ze verhuisd en moest zij weken wachten op antwoord van KPN? Iets zegt mij dat het te kort op elkaar is.

Maar goed, zij heeft vrijwillig een jaarcontract afgesloten en ik lees niet dat KPN niet op uw adres kan leveren. Pas op het moment dat het simpelweg niet mogelijk is dat KPN kan leveren op uw adres kan het ontbonden worden. Dat u een andere provider hebt waar u aan b.v. een afkoopsom zit heeft KPN niets mee te maken.

Vragen om coulance mag, maar meer zit er niet in.

ge
door george321 - Sep 30, 2017 om 18:46
390 Antwoorden / 1 Vragen

Wat kan ik daar tegen doen, << niets>>

is er een oplossing, <<contract opzeggen, opzeggings bewijs van de kpn goed bewaren, tot einde contract betalen, misschien een deal sluiten door alles in één keer te betalen met een korting>>

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 30, 2017 om 22:38
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Buren die treiteren, mijn ouweheer zei altijd waar 2 vechten hebben 2 schuld.
Verder contract afkopen of afbetalen. Kpn heeft niets met jullie sores te maken.

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 30, 2017 om 22:38
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dubbel

me
door mein33 - Oct 1, 2017 om 10:41
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Een abonnement sluit je af voor minimaal 1 jaar en deze contracttermijn dien je uit te dienen.
En alle andere zaken die u aandraagt om het abonnement vroegtijdig te kunnen beëindigen zijn niet relevant.

Maar wel heel sociaal dat u uw ex. "weer in huis genomen" heeft.
Er gebeurt overigens wel onbegrijpelijk veel in een tijdsspanne van 3 mnd., maar ook een beetje aandikken van de situatie heeft echter geen enkele invloed op het tussentijds beëindigen van het abonnement en dat is niet alleen zo bij KPN.

tijger1
door tijger1 - Oct 1, 2017 om 10:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kon uw ex wel zonder kosten van haar energiecontract af?

panter22
door panter22 Oct 1, 2017 om 10:50
6599 Antwoorden / Vragen

Je kunt een flexibel contract nemen, met een maand opzegtermijn.

tijger1
door tijger1 Oct 1, 2017 om 10:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat weet ik, maar zal wel niet gedaan zijn. Maar daar is de boete nog beperkt.

grandpa
door grandpa - Oct 1, 2017 om 12:05
26 Antwoorden / 8 Vragen

Ja die deden helemaal niet moeilijk, die beeindigde het contract meteen.

Cookies
door Cookies - Oct 1, 2017 om 12:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik zou niet te vroeg juichen, ik vermoed dat de eindafrekening er nog niet is. Als zij een jaarcontract had (of nog erger: een meerjarencontract) volgt er een boete wegens te vroeg beëindigen.

DOOR GRANDPA - 1 OKT. 2017 OM 12:05
26 ANTWOORDEN / 8 VRAGEN

Ja die deden helemaal niet moeilijk, die beeindigde het contract meteen.

be
door beciowa - Oct 1, 2017 om 23:15
11 Antwoorden / 1 Vragen

U zou als laatste mogelijkheid KPN met de geschillencommisie kunnen dreigen en deze in een later stadium daadwerkelijk inschakelen. Heeft u al uitgezocht of er sprake is van een opzegtermijn of een opzegvergoeding Meestal kun je die contracten toch per maand opzeggen of zit ze er echt eenjaar aan vast? Ik zou KPN bellen, daarmee bereikt u meer dan met een emailtje. Succes verder met uw relatie!

marita5
door marita5 - Oct 2, 2017 om 08:42
11533 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Grandpa ,

Verhuizing verbreekt contract niet .

Je abonnement is na het eerste jaar maandelijks opzegbaar. Wil je binnen het eerste jaar jouw abonnement opzeggen , dan kan het zijn dat er een afkoopsom in rekening wordt gebracht. Je kunt de einddatum van je contract vinden in MijnKPN onder het kopje "gegevens".