Fl
door Floriaan1984 Jun 13, 2016 om 16:16
Elektronica & tv

Https://ditistv.nl

Hallo,

25 mei J.l. Heb ik een bestelling gedaan bij ditistv.nl ging over een kastje dat films streamt de 8k versie (€175) Nadat ik het besteld heb, heb ik gegoogled (had ik eerder moeten doen) de reviews waren overal zo super slecht over ditistv dat ik het meteen de zelfde dag nog geannuleerd heb, ik heb 25 mei betaald via ideal maar heb tot op heden mijn geld nog niet terug. Ik ben continue aan het mailen, chatten en zelfs bellen (0,80 ct per minuut) telkens komen ze met dezelfde smoes: storing, we storten zo snel mogelijk bla bla bla, weet momenteel even niet meer wat ik moet doen? Iemand hier ook ervaring mee? Of iemand tips?

1941 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jun 13, 2016 om 16:39
11533 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Floriaan1984 ,

Belangrijkste regels voor terugbetaling bij webwinkels

Wat betreft het terugbetalen na het annuleren van de volledige bestelling gelden onder andere de volgende regels:

  • de webwinkel moet de consument die zijn aankoop ontbindt binnen 14 dagen zijn geld terug betalen;
  • de webwinkel moet álle betalingen die hij van de consument heeft ontvangen terug betalen, dus ook de eventueel betaalde bezorg- en andere bijkomende kosten. Op de website mag dus niet worden vermeld dat alleen het aankoopbedrag wordt terugbetaald;
  • de kosten voor het retour sturen komen voor rekening van de consument als dit ten minste vooraf is gemeld;
  • de webwinkel moet terugbetalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de consument heeft betaald. Zo mag de webwinkel alleen een tegoedbon geven als de consument met een tegoedbon heeft betaald;
  • de webwinkel moet consumenten op zijn website duidelijk en juist informeren over deze regels.

Meer informatie over de regels voor terugbetaling bij annulering

Lees hier wat u kunt doen , webwinkel betaalt geld niet terug ( voorbeeldbrief ) klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-webwinkel-betaalt-geld-niet-terug

Fl
door Floriaan1984 Jun 13, 2016 om 17:04
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel!

marita5
door marita5 Jun 13, 2016 om 17:06
11533 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , succes .

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 13, 2016 om 18:49
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik denk dat de annulering een heel goede beslissing is geweest.  Upscaling naar 8K is gewoon onzin en niets meer als een technisch trucje. Een echte 8K videochip is nogal aan de prijs op.dir moment.
Nu maar hopen dat ze u snel terugbetalen.
Diewilik

Fl
door Floriaan1984 Jun 14, 2016 om 09:45
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dank u voor uw reactie! Ben ook blij dat ik die rommel geanulleerd heb. Weet niet of ik mijn geld terug krijg

be
door beciowa - Jun 13, 2016 om 19:17
11 Antwoorden / 1 Vragen

Wat moet je met zo een kastje? Kijk eens naar kodi of IPTV.
Gratis en heel makkelijk te installeren.

Fl
door Floriaan1984 Jun 14, 2016 om 09:20
1 Antwoorden / 1 Vragen

Klopt idd! Heb nu ook kodi! Werkt top

Fl
door Floriaan1984 - Jun 18, 2016 om 10:39
1 Antwoorden / 1 Vragen

Helaas nog mijn geld niet terug, brieven gestuurd, elke dag mailen elke dag chatten maar niks helpt. Https://ditisitv.nl zijn gewoon oplichters!!! Maar blijf ze elke dag sturen tot ik mijn geld heb. En eind volgende week even informeren bij het juridisch loket

no
door noortje33 - Jun 22, 2016 om 13:33
6 Antwoorden / Vragen

Het beste is om naar het juridisch loket te gaan.

Domeinnaam ditistv.nl i
Status actief
Administratieve contactpersoon jf.koll@ditistv.nl i