Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: berlynhof26
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 6, 2014 om 14:17onderhoudsbeurt C.V ketelMein33, Bedankt voor je antwoord! Ja we laten het altijd door een erkend bedrijf doen!
Valerius-2, Nee koophuis. -
May 8, 2013 om 17:10Ignis vaatwasser[quote=gompy2 schreef op woensdag 8 mei 2013, 14:37]Verkeerde link
Klik-> Inbouw-vaatwassers-Kieskeurig. Bedankt voor je tip! -
May 8, 2013 om 13:36betalings problemen met Avast[quote=diumenge schreef op zondag 7 apr 2013, 14:35]Heb je een 'license file' of 'activation code' ontvangen? En zo ja, heb je het product ook geactiveerd?
avast! 8.x: Inserting the license file into avast! Internet Security
activation code (klik op Blijf Lezen en ga naar: Supply an activation code - If you purchased a retail version of avast! Internet Security 8.x use this option to activate your license during installation.)
Bedankt!! Ik kreeg zoveel mailtjes dat ik niet goed heb gezien dat ik op een link moest klikken! -
Dec 20, 2012 om 12:03Slechte ervaring met de webwinkel van BlokkerAllemaal bedankt voor jullie reacties,
Blokker heeft mij een excuus brief toe gestuurd met daarin dat mijn verzoek terecht was.
Fijne feestdagen! -
Jun 22, 2012 om 15:31FNRS1 jaar later........ ja hoor niet eens een factuur van het nieuwe jaar maar gelijk een HERINNERING! Overkomt dit ons alleen???? Echt waar geknoei op de administraatie en niet eens een excuus maar weer een incasso!
-
Nov 28, 2011 om 13:08Service van ZiggoIk geef je een advies stop direct met uitgebreid internet beveiliging! Ik heb het ook gedaan en was een hoop geld kwijt! Het wordt weer eens tijd voor een middagje ziggo ergens in een hal (voorheen casema).
-
Nov 28, 2011 om 13:03Ongewenste EmailHoi,
Nou zo wordt ik ook behandeld bij ziggo met een standaard brief! Niets van o wat vervelend mevr.! Ik ga bijna eraan denken om ziggo maar helemaal te stoppen wat internet betreft! Zeer slechte service wordt er verleend. -
Jul 31, 2011 om 20:00Nieuwe tarieven Ziggo TelefonieZo ie zo is Ziggo erg zuinig met klanten informeren! Mijn vader is hier helaas de dupe van! In mei van dit jaar heeft hij het lidmaatschap opgezegd en verzocht dit via een brief te laten bevestigen. Nooit een brief ontvangen maar wel een afrekening! Hij was zeer verontwaardigd en heeft de betaling ingetrokken! Met als resultaat een herinnering + 10 euro extra adm. kosten! Het wordt steeds slechter bij Ziggo helaas want mijn moeder heeft 1 uur ter vergeefs gebeld om de situatie uit te leggen! Ziggo was niet te bereiken!
-
Jun 10, 2011 om 13:06Siemens vaatwasserHet probleem zit hem in de printplaat! Ik heb zelf een Bosch vaatwasser (broertje van Siemens) Ik kreeg van mijn monteur te horen dat ik in ieder geval niet bang hoef te zijn voor een storing aan de printplaat! Duur grapje trouwens! 60 tot 80 euro! Nog een tip! Misschien ressetten? En wat je vooral niet moet doen is het programma onderbreken om een vuil kopje of zo erin te zetten! Siemens app. op mijn werk vond dat niet leuk!:-)
-
Jun 6, 2011 om 12:57top craft graskanttrimmerEn beste Harrie,
Er staat jammer genoeg geen correct telefoonnummer op de garantie bepaling!
Wel bedankt voor je tip!