berlynhof26
door berlynhof26 May 8, 2013 om 13:31
Computers & telefonie

Ignis vaatwasser

Ik heb een keuken gekocht met o.a. een Ignis vaatwasser. Kan iemand zijn ervaring delen? We kunnen namelijk nog andere apparatuur kiezen!

7269 7 Rapporteer

gompy2
door gompy2 - May 8, 2013 om 13:39
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens op Kieskeurig, en dan de beoordelingen bekijken.
Daar krijg je een wat beter beeld, en kun je een beter oordeel vormen als van hier denk ik.

Klik-> Vaatwassers-Kieskeurig

tot15karakters
door tot15karakters - May 8, 2013 om 14:21
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Ik zou liever Siemens of Miele erin hebben maar Ignis, dan is het model bepalend uit welke fabriek het komt van rommel die snel stuk is tot zeer goede....
Atag, Ignis en andere keuken merken weet je het nooit.

tonjakassa
door tonjakassa - May 8, 2013 om 14:25
165 Antwoorden / 0 Vragen

Is er sprake van een z.g. open keuken? Ik ben ooit - 7 jaar geleden - gegaan voor een Bosch Silence die inderdaad fluisterstil is. Heb ik aangeschaft na onprettige reparatie (monteur)ervaring met MIELE.

Maar hij voldoet ook prima in een "normale" keuken hoor!

gompy2
door gompy2 - May 8, 2013 om 14:37
2796 Antwoorden / 0 Vragen
berlynhof26
door berlynhof26 - May 8, 2013 om 17:10
31 Antwoorden / 22 Vragen

[quote=gompy2 schreef op woensdag 8 mei 2013, 14:37]Verkeerde link

Klik-> Inbouw-vaatwassers-Kieskeurig. Bedankt voor je tip!

sl
door slobberbone - May 8, 2013 om 17:36
508 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=berlynhof26 schreef op woensdag 8 mei 2013, 17:10][quote=gompy2 schreef op woensdag 8 mei 2013, 14:37]Verkeerde link

Klik-> Inbouw-vaatwassers-Kieskeurig. Bedankt voor je tip!

Vindt slecht voorbeeld kieskeurig iedereen is laaiend over aankoop en doet verder zijn relaas niet meer en ook goede apparaten krijgen soms onterecht een slechte beoordeling.

jo
door jorisw - May 8, 2013 om 18:09
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Kieskeurig is inderdaad niet altijd even goed bruikbaar. Mensen met klachten zullen dat eerder op sites als Kassa en Radar melden* en tevreden mensen (vaak vlak na aankoop omdat ze blij zijn daarmee) zijn bovengemiddeld positief op Kieskeurig. Beide gevallen zeggen niets over de werkelijkheid.

*) en als je bij Kassa of Radar iets positiefs durft te melden over een product moet je uitkijken dat je niet meteen wordt beschuldigd dat je voor dat bedrijf werkt.