jo
door johantuinman Nov 14, 2011 om 13:39
Computers & telefonie

Service van Ziggo

Ik heb de uitgebreide internetbeveiliging van Ziggo en betaal daar maandelijks abonnementsgeld voor.
Als ik mijn telefoon aansluit om te synchroniseren werkt dat niet. Ik moet eerst in de firewall de vertrouwde netwerk adapter instellen. In die tussentijd is mijn computer niet in het netwerk toegankelijk, anderen kunnen niet printen en de externe harde schijf benaderen. De telefoon laadt ook altijd zo op dus het netwerk ligt er iedere keer enige tijd uit. Ook moet ik niet vergeten om de instellingen terug te zetten in de firewall.
Ik heb het 1200 nummer gebeld, gratis voor klanten. Daar zei een man mij dat ik service plus moest bellen. Er zouden alleen telefoonkosten worden berekend. Toen ik belde bleek dit 0,65 euro/min te kosten.
Ik weer 1200 bellen maar daar konden ze me echt niet helpen. Een brief gestuurd maar een oplossing blijkt niet gratis mogelijk.
Ik betaald toch al voor de service in mijn abonnement? Kunnen ze mij verplichten om te betalen voor zoiets? Je weet niet eens hoeveel het uiteindelijk gaat kosten, hoeveel minuten je bezig bent.
Nee, de service van Ziggo is zo ver te zoeken....

859 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sw
door swat1500 - Nov 14, 2011 om 19:11
3795 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als uw telefoon geen onderdeel uitmaakt van het Ziggo abonnement kunt niet verwachten dat Ziggo vervolgens daarvoor gratis ondersteuning biedt. Het blijft een commercieel bedrijf dat centjes moet verdienen.

br
door brui0929 - Nov 14, 2011 om 19:41
636 Antwoorden / 10 Vragen
0

Hebt u vraag Alex al eens geprobeerd hier vindt u alternatieve telefoon nummers die u I.P.V 0900 nummers kunt bellen.
U betaald dan het normale gesprekstarief.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 14, 2011 om 19:46
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=swat1500 schreef op maandag 14 nov 2011, 19:11]Als uw telefoon geen onderdeel uitmaakt van het Ziggo abonnement kunt niet verwachten dat Ziggo vervolgens daarvoor gratis ondersteuning biedt. Het blijft een commercieel bedrijf dat centjes moet verdienen.

TS heeft wel telefoon van ziggo anders kan je 1200 niet belle.!

diumenge
door diumenge - Nov 14, 2011 om 21:58
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=valerius-2 schreef op maandag 14 nov 2011, 19:46]TS heeft wel telefoon van ziggo anders kan je 1200 niet belle.!Zal gaan om de mobiele telefoon, gezien de opmerking over synchroniseren. Maar het lijkt me inderdaad een probleem dat buiten Ziggo om gaat. Blijkbaar dient een PC als server en als de telefoon wordt aangesloten moet het netwerk er af, klink sowieso al raar. Maar is niet iets waar Ziggo wat mee te maken heeft. Gaat om het interne netwerk en niet om internet.

jo
door johantuinman - Nov 15, 2011 om 09:12
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

Het gaat hier om een mobiele telefoon die ik op mijn pc aansluit.
Ik moet de firewall dus goed in kunnen stellen. De firewall maakt deel uit van de uitgebreide internetbeveiligng van Ziggo waarvoor ik maandelijks betaal.

Ondersteuning voor het instellen van hun product is toch geen rare verwachting?

berlynhof26
door berlynhof26 - Nov 28, 2011 om 13:08
31 Antwoorden / 22 Vragen
0

Ik geef je een advies stop direct met uitgebreid internet beveiliging! Ik heb het ook gedaan en was een hoop geld kwijt! Het wordt weer eens tijd voor een middagje ziggo ergens in een hal (voorheen casema).

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer