Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: henkhh
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 17, 2015 om 20:31Sparta slechte klantenservice. Vragen worden niet beantwoordNiet Sparta is het die u erop aan moet spreken maar de leverancier/fietsenmaker waar u de fiets hebt gekocht. Hij moet zorgen dat u krijgt waarop u recht hebt. De fiets wordt met de standaard zo af fabriek geleverd vermoed ik en zo hebt u hem gekocht en wanneer u zich goed heeft geïnformeerd ook op proefgereden. U kunt niet verwachten dat wanneer het u nu niet bevalt opeens maar anders moet op kosten van een ander. De accu bij normaal gebruik lijkt mij inderdaad wat aan de magere kant voor wat betreft de actieradius. Wat zeggen de specificatie? Wanneer dit erg veel afwijkt dan de leverancier vragen om een goede oplossing.
-
Nov 17, 2015 om 20:19Aansluiten printerVia deze link kunt u de update vinden:
http://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/hp-deskjet-f300-all-in-one-printer-series/1129389/model/1129392 -
Nov 17, 2015 om 18:19verwarmingInformeer eens of de warmtepomp via een zonnepaneel van stroom kan worden voorzien. Hebben wij hier ook en scheelt ons 70% in de stroomkosten.
-
Nov 17, 2015 om 15:10Ontwikkelen fotorolletje Agfacolor CNS 2Hier kun je nog terecht http://www.fotomignon.nl/afdrukken.php of kijk anders eens naar een fotoclub in de buurt die ontwikkelen vaak ook nog zelf.
-
Nov 17, 2015 om 12:39Ziggo TV[quote=allet schreef op dinsdag 17 nov 2015, 09:42]Ik schreef dat ik álle stappenplannen had gedaan carola.83. Dat is inclusief stekkers er uit, alles weer er in, fabrieksinstellingen, opnieuw zenders opzieken, én inderdaad ook uitproberen bij de buren: TV én Humax.
Mijn narrigheid kwam door de reeks adviezen die ik al gekregen had van Ziggo. Excuses. Nogmaals bedankt allen voor het meedenken. Het heeft voor een oplossing gezorgd.
En de oplossing is? -
Nov 16, 2015 om 22:30Ziggo TVJa Ziggo pleegt onderhoud ter verbetering van zjjn netwerk en met de digitalisering, vele kanalen in HD en internet en telefonie over de kabel worden er steeds hogere eisen aan de bekabeling gesteld. Indien u kwaliteit wilt hebben en houden moet u daar in investeren, gecertificeerde kabels en mogelijk een versterker zal zeer waarschijnlijk uw probleem oplossen, ik ga er dan wel vanuit dat de TV en Humax verder in orde zijn!
-
Nov 16, 2015 om 21:13Iemand ervaring met programma om sim-unlock-code te achterhalenIk zou het advies van carola.83 of mahadma opvolgen. Veel van dergelijke software staat op wazige sites waar je zaken zoals emailadres moet invullen of voor het downloaden eerst op wazige banners moet klikken. Gewoon naar een winkel lijkt mij de beste optie.
-
Nov 15, 2015 om 16:13Wat nog te doen aan het AOW-gat bij lopende pre-pensioencontracten?Tijger1 Even serieus TS en vrouw zijn bijna 64 dus baantje zoeken lijkt mij niet echt DE oplossing.
In 2012 was al lang en breed bekend dat de aow leeftijd omhoog zou gaan dus jammer dat TS zich er niet tijdig in heeft t verdiept cq niet goed is voorgelicht. Ik begrijp dat er weinig tot geen financiele ruimte is om het ontstane gat te kunnen dichten. Dus of snijden in de kosten waar het nog kan (kijk eens op sloopdecrisis.nl) en zoveel mogelijk opzij zetten of kijken of het pensioen naar voren kan worden gehaald om de tijd te overbruggen. Misschien is tzt wat lenen bij kinderen/familie ook een mogelijkheid dat zal goedkoper zijn dan een lening bij de bank. Ik neem aan dat bjj Aow en pensioen er dan ruimte komt om dat op redelijke termijn af te lossen. -
Nov 14, 2015 om 17:10Bijna radeloosBedankt Edrick3 zag het te laat ;-)
-
Nov 14, 2015 om 09:58Bijna radeloosEen virusscanner lijkt mij niet de oplossing misschien hebt u hier wat aan:
http://www.corinnekeijzer.nl/2013/11/13/facebook-meldingen-instellen/#.Vkb3jKXb_MI