a.
door a.jansen Nov 17, 2015 om 16:07
Huishouden & energie

Verwarming

Mijn CombinAir UHR van Daalderop verbruikt heel veel stroom wie heeft er een oplossing

3030 5 Rapporteer

sl
door slobberbone - Nov 17, 2015 om 17:27
508 Antwoorden / 2 Vragen

Dat is ketel met een warmtepomp ? Kun je weinig aan doen.

marita567
door marita567 - Nov 17, 2015 om 17:28
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Kijk eens hier over hoe er veel klachten zijn en hoe uw contact kunt opnemen .
Uw bent niet de enigste met een hoog stroomverbruik .

klik hier

edrick3
door edrick3 - Nov 17, 2015 om 17:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo a.jansen,

Tja, wat is veel .....
Die warmtepomp verbruikt behoorlijk wat energie/stroom.
Ben je daar niet op gewezen bij de aanschaf?

Met vr.gr.

he
door henkhh - Nov 17, 2015 om 18:19
174 Antwoorden / 0 Vragen

Informeer eens of de warmtepomp via een zonnepaneel van stroom kan worden voorzien. Hebben wij hier ook en scheelt ons 70% in de stroomkosten.

ho
door hopetobehelping - Nov 17, 2015 om 19:34
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste a.jansen,

zie ook de reactie van marita567, u bent niet de enige.
Als ik u was zou ik allereerst contact opnemen met Daalderop, laat Daalderop maar uitleggen hoe het kan dat hun 'zuinige' Combinair zoveel stroom gebruikt.
Wat ook met enige regelmaat wordt genoemd is het uitzetten (eventueel voor bepaalde tijd met een tijdschakelaar) van de waterpomp. Hierdoor zal het gasverbruik wel omhoog gaan maar het stroomverbruik uiteraard wel omlaag. Zie ook het volgende onderwerp bij Radar.

Als u lid bent van Vereniging Eigen Huis dan zou ik als ik u was ook contact met hun opnemen.