Antwoorden gegeven door: hoffie1965
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 21, 2005 om 17:16TFT schermeven naar de computerwinkel toe en en flesje reinigingsmiddel voor tft schermen kopen ;-)
-
Dec 15, 2005 om 14:18inschrijven als medebewoner van huurhuis
Het als mede huurder inschrijven bij een woningcooperatie gaat meestal simpel door een briefje te sturen dat je mede huurder bent.
Jouw probleem is echter dat de meeste woniongcooperaties echter verlangen dat je minstens een jaar als mede bewoners ingeschreven moet staan, wil dit echt serieus worden. Dit heeft voornamenlijk met fraude en onderhuur te maken....
-
Dec 15, 2005 om 14:11monitor
Nee Angela, je moet echt bij de winkelier zijn, het probleem met dit soort dingen is vaak, je staat wel in je recht, maar je recht krijgen is bijna altijd de moeilijkheid...
Ik weet niet in wat voor winkel de computer gekocht is, maar een beetje dreigen met de consumentenbond, of bv de Vara belbuswil nog wel eens helpen...., en zoniet kan je ze altijd aanschrijven natuurlijk ;-)
-
Dec 15, 2005 om 12:47Explorer en Outlook Express problemenVerwijder je hotmail account eens uit Outlook, Outlook loopt heel vaak vast op hotmail accounts...
-
Dec 15, 2005 om 12:43screensaverDaarnaast is het altijd belangrijk om eerst de screensaver uit te zetten voor je gaat verwijderen
-
Dec 15, 2005 om 12:37screensaver
Waarschijnlijk heb je aan deze link wel iets....
http://www.security.nl/forum/i/76166/
Als ik mijn niet vergis, heb je namenlijk meer rommel geinstalleerd dan alleen een screensaver.....
-
Nov 12, 2005 om 00:10telefonie & UPCjames doe eens een zoekopdrachtje in google naar bellen via UPC, en je komt er al gauw achter dat je blij mag zijn dat je kan bellen
-
Oct 28, 2005 om 14:13geen emails versturen
kijk hier vast ff
http://home01.wxs.nl/~kleyn080/Incredimail.html
en systeem herstel zal niet altijd de programma's terug brengen naar originele settings, dan kan je beter herinstalleren
-
Oct 28, 2005 om 13:25geen emails versturenoops dat wordt straks
-
Oct 28, 2005 om 13:25geen emails versturenQ: I am unable to locate my Local Settings folder. What should I do?
A: The Local Settings folder is a Windows 2000 or XP hidden folder, which contains information about your Windows User Profile, and about your IncrediMail installation. If you are unable to locate the Local Settings folder under the "C:\Documents and Settings\Your Logon Name (usually your name)" folder, please do the following:
- Double click the 'My Computer' icon on your desktop. In the 'My Computer' window, click on the 'Tools' menu, and select 'Options'. Click on the 'View' tab, and select the "Show Hidden files and folders" radio button, under the 'Hidden Files and Folders' section.
- Go to the following location:
C:\Documents and Settings\Your Logon Name (usually your name)- You will now be able to view the Local Settings folder
- Double click the 'My Computer' icon on your desktop. In the 'My Computer' window, click on the 'Tools' menu, and select 'Options'. Click on the 'View' tab, and select the "Show Hidden files and folders" radio button, under the 'Hidden Files and Folders' section.