Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: revrok01
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 19, 2013 om 13:57huisje center parcshier nog even de reactie van cp op mijn klacht.
Geachte familie
We hebben uw mail van 2 oktober jl in goede orde ontvangen en danken u voor de moeite die u genomen heeft om ons deze kenbaar te maken. De mening van onze gasten is belangrijk voor ons en wordt dan ook met de meeste zorg behandeld.
Voordat we inhoudelijk op uw klachten ingaan, willen we u onze verontschuldigingen aanbieden voor deze laattijdige reactie. We hebben een tijdelijke achterstand opgelopen in het beantwoorden van onze e-mails en brieven.
U geeft aan niet geheel tevreden te zijn geweest over uw verblijf door de kwaliteit en staat van de cottage waarin u heeft verbleven.
Wij hebben de bijgevoegde foto’s aandachtig bekeken en vinden het bijzonder jammer dat u al deze onvolkomenheden diende vast te stellen.
Dit is zeker niet gebruikelijk bij Center Parcs. Wij bieden u hiervoor dan ook graag onze welgemeende excuses aan.
Onze collega’s van Center Parcs De Haan zijn u graag van dienst geweest en hebben u voorgesteld om uw verblijf in de Premium Lake Side cottage verder te zetten.
Uiteraard begrijpen wij dat deze verhuis niet zo vanzelfsprekend voor u was, omdat u op ons park verbleef met 2 kleine kinderen.
We stellen het erg op prijs dat u ons uw ontevredenheid kenbaar heeft gemaakt. Dankzij de feedback die we van onze gasten ontvangen, worden we in de gelegenheid gesteld om ons product en onze services aan te passen naar de wensen van onze gasten. Ook worden op deze manier onze minder sterke kanten voor ons zichtbaar en kunnen we de nodige aanpassingen doen.
Klanttevredenheid heeft voor ons de hoogste prioriteit. We willen u dan ook graag vergoeden voor deze minder prettige ervaring. We bieden u een cottage cadeaubon aan ter waarde van €90, die u als korting kan gebruiken op een volgende reservering. De cadeaubon is 3 jaar geldig en zal u aangeboden worden in een afzonderlijke e-mail.
We hopen van harte dat u ervan overtuigd bent dat Center Parcs zijn gasten een kwalitatief goed en aangenaam verblijf wenst te bieden en hopen van harte u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten in één van onze parken.
Met vriendelijke groeten,
Center Parcs NV
[Edit redactie - geen namen noemen]
________________________________________ -
Oct 23, 2012 om 20:32huisje center parcsdankje zoekste@ ik heb al een mail gestuurd dat ik de oplossing niet accepteer.
ik ga morgen alsnog een brief/mail sturen en zet daar de punten in die jij aangeeft.
vr dank voor je reactie -
Oct 23, 2012 om 20:09huisje center parcsZoekster@
zoals ik al in mijn klacht heb gemeld had het tweede huisje vervolgens geen warm water.
wat ik heel vervelend vindt aan het hele verhaal is dat toen ik eenmaal de reviews ging lezen ik er achter kwam dat deze klachten op het park al enkele jaren spelen.
En men toch gewoon deze huisje blijft verhuren.
ook is al sinds vorigjaar bekend dat de wildwaterbaan in hetzwembad niet werkt en toch staat daar niets van op de site.
En als je dan denkt lekker een midweekje vanwege je 25 jarig huwelijk van je kinderen en kleinkinderen te genieten valt dat zwaar op je dak.
ik ben nu alleen maar bezig geweest met in en uitpakken verhuizen enz.
En dan komt er bij dat we allemaal een week vrij hebben moeten nemen ik mijn honden naar een pension heb moeten brengen dan de reis ernaar toe van 3 uur.
al deze voorbereidingen vindt ik helemaal niet erg als je daar aankomt zou je dus volledig van je vakantie moeten kunnen genieten en dan tref je zo'n huisje en werkte in het zwembad ook niet alles naar behoren.
dus ben alleen maar druk geweest met regelen enz.
Kan er gewoon niet over uit dat diet mogelijk is in een park dat de naam cp draagt ik vindt het een voorschut voor de andere cp parken. -
Oct 23, 2012 om 19:37huisje center parcszoekste@ wij hebben 520 euro betaald voor een midweek in huisje.
dit was nog goedkoop omdat we met een felicitas bon 180 euro korting hebben gekregen.
dus zonder korting was het huisje 700 euro.
Ik heb al een aantal foto's geplaatst op de cp fb maar als reactie kreeg ik dat ik maar een klacht moest indienen.
het was een huisje voor 8 personen waaronder een tweeling van anderhalf en een baby van 11 weken. -
May 5, 2012 om 22:40contract minder jarigeHet gaat niet zo zeer meer om het contract wat de vriendin van mijn zoon ondertekend heeft.
Ik heb inmiddels zo veel verzameld kom maar op hoor.
Het gaat ons er meer om dat ze niet door blijft gaan met andere mensen oplichten dat is namelijk wat ze aan het doen is. -
May 5, 2012 om 22:23contract minder jarige[edit redactie: privégegevens verwijderd]
Hier even een update.
Inmiddels heeft de vriendin van mijn zoon afgelopen donderdag via de mail een nota ontvangen.
Van 250 euro betalen binnen 3 dagen.
Staat het zelfde logo op als op de fb pagina.
Er staat geen kvk op ook geen btw nummer.
wel een nota nummer 2012000028.
dat zal dus betekenen dat ze inmiddels 28 nota's heeft verstuurd.
Geen adres van deze dame alleen haar naam .
Volgens de vriendin van mij zoon heet ze geen [edit] maar [edit].
Ik zie ook dat ze oproepjes blijft plaatsen voor modellen.
Inmiddels in de vriendin van mijn zoon ook al door mensen benaderd die het niet vertrouwde.
Als iemand reageerd kunnen ze direct langs komen voor een gesprek meestal de volgende dag al.
Ze neemt dus iedereen aan en verteld niemand dat aan dat gesprek kosten verbonden zijn.
de rede dat mensen wisten dat de vriendin vanmijn zoon bij haar was geweest is omdat deze [edit] een foto zonder toestemming bij haar heeft weggehaalt en op de fb pagina van ice model had gezet als nieuw face.
Wij hebben haar direct verzocht om de foto te verwijderen na meerdere berichtjes heeft ze dit inmiddels gedaan.
Dus ik dacht ik ga eens op zoek onder de naam [edit]
dit heb ik gevonden.
[edit]
En ze blijkt nog iets van een modellen buro te hebben
dit buro heeft ze volgend de vriendin van mijn zoon voor heel veel geld verkocht en toen is ze ice model management begonnen.
Dit heeft ze verteld tijdens haar inschrijf gesprek.
Dit is de fb pagina van het modellen buro .
http://www.facebook.com/pages/LUJEURMGMT/256966731002704
http://www.lujeurmgmt.com/
http://www.lujeurmgmtcasting.com/
ik heb wel een kvk kunnen vinden van dit buro
http://www.kvk.nl/#?q=Dokter%20Bauerstraat%20206%20gorinchem
Wat ik nu dus begrijp is dat ze gewoon iedereen uitnodigd en dat daar dus kosten aan verbonden zijn.
Ze doet dit dus via fb.
Weet iemand of dat mag kunnen wij haar hier op aanpakken het is volgens mij dus gewoon oplichting.
Het is dat wij weten hoe het ongeveer werkt in de modellen wereld maar er zijn natuurlijk een heleboel meiden die denken dat ze wel modellen werk kunnen doen en die komen op dit soort oproepen af.
En betalen dan omdat ze denken dat het zo hoort.
Ik ben nu samen met de vriendin van mijn zoon aan het kijken wat voor mogelijkheden er voor haar nog zijn met betrekking tot modellen werk en heb met haar afgesproken dat ik voortaan met haar mee ga mocht zij ergens een afspraak hebben. -
May 2, 2012 om 23:42contract minder jarigeHet buro heet ice model management.
Volgens ice model ned,hebben ze nog een buro in italie,istambul en zuid afrika
Ook heet alleen het buro in zuid afrika ice model managment.de andere in milaan en istaubul ice models.
Er is ook nog geen nederlandse website,dit komt volgens het buro omdat ze pas in ned zijn begonnen.
IK heb alles al voor haar af gezocht maar kan nergens een link naar ned vinden bij deze buro's.
Ook kan ik nergens een kvk vinden van het buro hier in ned.
Haar afspraak was in een restaurant in gorinchem.
Het meisje zelf is miss ook wel een beetje naief geweest ze komt uit afrika woont hier zonder haar ouders zit in kamer training en heeft daar wel een mentor.
En hier in nederland is niet zo veel vraag naar donkere modellen.
En haar eerste contract heeft ze ook via hyves gekregen.
Maar dat liep af en omdat ze bij het buro steeds wilde dat ze nog een paar kilo zou afvallen heeft zij zelf haar contract ook niet laten verlengen.
En toen heeft ice model haar benaderd via facebook.
Ze heeft ook geen adres en alle correspondentie is via facebook gegeaan.
Dus eigenlijk is er nietsIcemodel in ned bekend alleen dat ze via fb werken hier onder zijn ze te vinden
Icemodel Icemodelmgmt -
Nov 16, 2011 om 23:40klachten met witte vullingenIk ben zelf werzaam in de tandheelkunde en weet er dus alles van.
Een witte composiet vulling kan een periode pijnklachten geven dat is bij de 1 een paar weken en bij de ander een paar maanden.
Dit komt omdat het vulmateriaal onderhevig is aan een soort krimpspanning en als je dan iets heb gegeten of gedronken wat koud of warm is kan de vulling daar op reageren.
En dat kan pijklachten veroorzaken,je moet wel heel goed opletten of de pijn niet erger wordt.
Dat is namelijk niet goed.
Als de pijn gelijk blijft of minder is dan is het duidelijk door de krimpspannig.
Men is ook al jaren bezig om de materialen zo te ontwikkelen dat er maar een minimale tot geen krimpsannig meer plaats vindt.
Met een witte vulling is het bijna niet mogelijk dat het element niet volledig gevuld is.
Dit komt doordat het element zo geprepareerd wordt dat het vul materiaal goed uit kan vloeien.
En omdat de vulling vloeibaar is en laagje voor laagje gevuld en uitgehard wordt komt het materiaal overal.
Een amalgaam vulling daar in tegen heeft alleen houvast doordat het element zo geprepareed is dat hij blijft zitten en amalgaam wordt als het ware in de kies gepropt.
Daardoor is deze vulling ook veel meer onderhevig aan lekage.
En dan maar te zwijgen over de gezondheids risico's van amalgaam.
En voor zo ver ik weet werken nog maar heel weinig tandartsen met amalgaam.
In de opleiding tot tandarts is ook geen amalgaam meer aanwezig en zijn deze tandartsen ook niet echt meer op de hoogte hoe je nu een element moet prepareren om te vullen met amalgaam. -
Oct 12, 2011 om 16:18DCI Tandartsen[quote=marduiloo schreef op woensdag 12 okt 2011, 15:00]Wie heeft er ervaring met DCI Schiphol?
Ik las dat zij onder toezicht zijn gesteld en neem aan dat er dan wellicht ook patiënten zijn met klachten?
Wie kan mij hier meer over vertellen?
Ondertoezicht gesteld zijn hoeft geen invloed te hebben op de patienten.
Als je het stukje uit de krant leest gaat het er meer om dat er volgens protocollen gewerkt moet worden.
Dat betekend geen ringen oorbellen dragen.
op de juiste manier je mondmasker dragen en bij een lange behandeling regelmatig van mondmasker wisselen en niet de hele dag dezelfde dragen dan zijn ze niet meer werkzaam namelijk.
Op de voorgeschreven manier je handen wassen.
Producten materialen controleren op de uiterste gebruiks datum.
Het gaat er eigenlijk om dat je alles moet doen om kruisbesmetting te voorkomen.
Van al deze voorschriften krijgen de patienten vaak niet echt veel mee maar ze moeten wel op de juiste manier uitgevoerd worden.
En dat heeft in eerste instantie niets te maken hoe goed jou kroon of vulling is.
Het gaat dus meer om de behandel omgeving dan om de behandeling.
Denk dat de patienter er dus weinig van mee krijgen. -
May 31, 2011 om 21:27tandarts weigerd klantZe vertellen mijn kind dat ze der leven lang een spalkje in moet hebben terwijl ze niet eens weten met welke lijm ze dit het beste kunnen verlijmen, dat ding zit elke maand weer los en je betaald elke keer weer een bedrag extra voor de behandeling.
Kan wel zien aan deze opmerking dat je dus niet weet hoe het werkt.
Wat al meer gezegd is dat een praktijk draait op een patiënten bestand.
En niet op een spook bestand van patiënten die alleen komen wanneer ze pijn hebben.
Een periodieke controle is er om evt pijnklachten voor te zijn,en echt niet om u geld uit uw zak te kloppen.
Uiteindelijk brengt een wortelkanaal behandeling waar een pijnklacht vaak opuitdraait een tandarts ongeveer 300 euro op,en een controle ongeveer 20 euro.
Dus uiteindelijk bent u de gene die doordat u niet met regelmaat voor een controle komt met de gebakken peren zit en niet de tandarts die al 6 jaar niet aan u heeft verdient.
En ook met pijn moet u vrij nemen van uw werk en de tijd die de tandarts dan nodig heeft is heel wat meer dan die 15 min voor een controle.
Het bedrag wat u voor de controle kwijt zou zijn in die zes jaar is nog altijd minder dan de evt wortelkanaal behandeling.
Dus uiteindelijk heeft u alleen zich zelf met deze instelling.
En om nog even terug te komen op uw verhaal van het spalkje.
Weet u eigenlijk wel waar dat voor dient.
De rede dat iemand de rest van zijn leven met een spalkje moet rondlopen is omdat.
Een spalkje meestal geplaatst wordt nadat een orthodontie behandeling is afgerond en om te voorkomen dat de tanden weer gaan verschuiven plaatst men dan een spalkje.
Studie heeft uitgewezen dat in het verleden wanneer er geen spalkjes geplaatst werden na enkele jaren de tanden niet meer in de stand stonden die de orthodontie behandeling als resultaat had opgeleverd.
Met alle gevolgen van dien en dan gaat het echt niet om de esthetische kant van de orthodontie behandeling maar.
Een orthodontie behandeling is er ook voor om door de verkeerde stand van de elementen te voorkomen dat iemand als hij ouder is kaakgewricht klachten krijgt of slijtage .
Wat dan weer inhoud dat iemand vaak op latere leeftijd alsnog een kaakoperatie moet