re
door revrok01 Oct 23, 2012 om 18:35
Vakantie & reizen

Huisje center parcs

hier mijn ervaring /klacht met een huisje van cp.
ik ben niet tevreden met de aanbieding die zij mij hebben gedaan.
weet iemand wat ik hier verder mee kan ik heb een klacht ingediend ik plaats mijn klachten brief en de reactie van cp hier bij.helaas ik ik hier op de kassa site geen foto's plaatsen.
Geachte medewerker.
Hierbij wilde ik een klacht in dienen.
Omdat wij op 25 sept 25 jaar getrouwd waren hebben wij een huisje via cp geboekt om er eens lekker met al onze kinderen en klein kinderen uit te zijn.
Wij hebben hier echt voor moeten sparen.
En aangezien wij er van uit gegaan zijn dat cp altijd kwaliteit bied hebben wij ook voor uw organisatie geboekt.
Alleen toen wij in België bij het huisje aan gekomen waren en alles uitgepakt hadden.
Zijn wij heel erg geschrokken dit park mag en kan beslist niet de naam cp dragen wij hebben nog even gedacht dat we in het verkeerde park waren.
Maar omdat we er net een hele reis op hadden zitten en met een baby van 12 weken en een tweeling van 18 maanden waren.
Hebben we er eerst voor gezorgd dat de kleintje naar bed konden en zijn zelf ook maar gaan slapen.
Maar toen het de volgende morgen tot ons door begon te dringen in wat voor vies huisje dat stonk waar alles kapot was wij terecht waren gekomen.
Wij zijn rond 1 uur in de middag naar de receptie gegaan daar wisten ze gewoon war voor een ellende ze verhuurde.
We mochten wel in een ander huisje maar de lol was er toen al behoorlijk vanaf het was nota bene onze trouwdag deze dinsdag en toen moesten we nog verhuizen en alle spullen van de kleintje mee nemen en dat heeft ons best wel tijd gekost.
Ipv er een leuke dag van te maken om dat het toen echt onze trouwdag was waren we aan het over huizen.
Toen we eenmaal gezeteld waren bleek het warme water het niet te doen daar is een monteur voor geweest en om 9 uur in de avond hadden we dan eindelijk warm water.
wij konden onmogelijk de kleintjes ophouden en daardoor ook niet kunnen douchen.
Tevens vond ik dat de manager zich heel afzijdig hield en alles over liet aan de receptioniste.
Voor ons was dit week je weg best een heleboel geld.
maar zij gaf een reactie van ach u krijt nu toch een beter huisje dus daar is de kous mee af.
het is dat we met de kleintjes zaten anders waren we direct naar huis gegaan.
Ook heb ik al behoorlijk kosten gemaakt doordat ik bijna al mijn boodschappen weg heb moeten gooien omdat de koelkast het niet deed en open bleef staan.
De manager gaf aan dan komt u maar met de boodschappen en dan kijken wij wat niet goed meer is en daar krijgt u een vergoeding voor.
Het is toch belachelijk dat ik ook nog met mijn boodschappen die al in de vuilnisbak lagen naar de receptie toe moest komen ik had wel wat anders te doen.
Hier bij geef ik u even aan wat er niet klopte en aan de hand was met het huisje.
kadaver van een dode rat in de tuin,deze is de volgende dag om een uur of 11 pas weggehaald.
het huisje stonk overaal zat schimmel op de muur.
alles was kapot was het niet kapot dan plakte het wel of het was smerig.
deurkrukken die eraf vielen
openslaande deur die niet verder open kon dan 20 cm anders trok je het hele kozijn er uit.
kier onder de voordeur en openslaande deur waar je zo je hand door kon steken[er spelen wel kleintjes op de grond].
koelkast die het niet deed en die niet dicht kon[waardoor ik levensmiddelen weg heb moeten gooien]
De koelkast koelde namelijk niet.
flessen bak in de koelkast die met hele grote schroeven aan elkaar geschroefd was.
stop contacten en lichtknopjes die uit de muur hingen.
lampen die geroest waren.
lampen in de badkamer die uit het plafond hingen.
schot voor het ligbad met grote schroeven vast geschroefd.
lekkagen in de keuken kast die daar door aan het rotten was en waar je boodschappen in zou moeten kunnen zetten.
kapotte keukenkastjes.
vensterbanken waar je niets op kan zetten omdat ze verrot waren .vreselijk vieze kranen en putjes in de wastafels.
plakkend vuil om de deurkrukken heen.
een extra gehuurd kinderbedje met een heel kapot matras.
zeer vieze wc 's.
alle kachels waren verroest.
beddengoed met gele en bloed vlekken.
matrassen zonder tijk met een soort kapot gaas erom heen.
boven konden de deuren van de slaap kamers niet dicht en er zat geen traphekje.
In het zwembad was het ook oud en kapot en smerig.
De wildwaterbaan bleek het ook al maande niet te doen.
het was echt verschrikkelijk hoe kan een park met zulke huisjes de naam centerparcs dragen.
Wij zijn toch echt wel kwaliteit gewend van cp we wonen dicht bij de Eemhof en gaan hier regelmatig zwemmen en lopen dan door het park en dat ziet er toch prima uit.
Ik vindt het heel erg dat dit nu juist bij ons moest gebeuren je ben maar 1 keer 25 jaar getouwd alleen zal ik van deze feest week een hele nare smaak overhouden.
En verwacht dan ook dat het door jullie op een goede manier opgelost gaat worden.

8643 13 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Oct 23, 2012 om 18:52
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Hoeveel heeft u voor het huisje betaald?

edrick3
door edrick3 - Oct 23, 2012 om 19:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo revokro01,

Tjonge, wat een rampenrelaas.
En dan maken ze zich er met zo'n standaard mailtje van af.
Zou nogmaals een boze brief schrijven dat u niet geleverd hebt gekregen waarvoor u betaald heeft en dat u het niet meer dan vanzelfsprekend vindt dat de betaalde kosten vergoed worden, dus ... het betaalde bedrag terug en de bon van € 90 als 'smartengeld'.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Oct 23, 2012 om 19:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@revokro01,

Lees ook even de info van Consuwijzer. Klik hier.

tot15karakters
door tot15karakters - Oct 23, 2012 om 19:13
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Ooit een goede organisatie maar U had eerder moeten klagen.

Ik denk dat ze te duur zijn geworden en ik zie bij andere vaak grotere kortingen.
Dus hoezo een bon van €90,-, ik heb liever geld terug.

Als je een andere park of huisje weigerde is alles wat daarna komt ook moeilijker.
En de boodschappen, eerst maak ik alles schoon want je weet nooit wie voor jou was en dan zie je voor je uitpakt ook alles.

Dat U gelijk naar bed wilde, ja daar kan niemand rekening mee houden.

Het enige wat vaak wel helpt is de foto's sturen van alle problemen, en enkele forums laten die ook toe en daar houden ze niet van.
De kans dat je meer krijgt na sturen foto van duidelijke fouten die vooraf bekend waren is groot dat je meer zult krijgen dan een cadeau bon van slechts €90,-

tenormin
door tenormin - Oct 23, 2012 om 19:19
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Wat een promo mail van Center Parks. En wat een fantastisch aanbod. 90,00 hele euro's en wel 3 jaar geldig. Ze gaan mooi aan alles voorbij, zo te lezen en ik zou zeker nogmaals schrijven dat u uiteraard hiermee niet accoord gaat. Met hoeveel familie was u daar? Minstens 6 mensen neem ik aan? En dan afgescheept worden met, ja met wat eigenlijk. U heeft foto's, u beschrijft een ongelofelijke gorigheid (bedden e.d.), gruwelijk. En, wat u stelt, je bent maar eens 25 jaar getrouwd. Daar had veel meer tegenover moeten staan. U een ander cottage aanbieden; 't klinkt zo lieflijk maar men had U behulpzaam moeten zijn met het verhuizen i.p.v. de gasten zelf te laten sjouwen. Zou bijna zo'n foto openbaar maken. Maar het er in dit geval zeker niet bij laten zitten. Een tip: houd uw volgende klachtenbrief kort, krachtig en zeer zakelijk en leg een reeële eis op tafel. Wat reeël is kan ik natuurlijk niet bepalen: verhouding prijs, en het aangeboden krot.

re
door revrok01 - Oct 23, 2012 om 19:37
24 Antwoorden / 5 Vragen

zoekste@ wij hebben 520 euro betaald voor een midweek in huisje.
dit was nog goedkoop omdat we met een felicitas bon 180 euro korting hebben gekregen.
dus zonder korting was het huisje 700 euro.
Ik heb al een aantal foto's geplaatst op de cp fb maar als reactie kreeg ik dat ik maar een klacht moest indienen.
het was een huisje voor 8 personen waaronder een tweeling van anderhalf en een baby van 11 weken.

zoekster
door zoekster - Oct 23, 2012 om 19:47
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Wat ik me afvraag, was het tweede huisje net zo slecht als het eerste huisje? En hoeveel had u zelf een redelijke vergoeding gevonden?

re
door revrok01 - Oct 23, 2012 om 20:09
24 Antwoorden / 5 Vragen

Zoekster@
zoals ik al in mijn klacht heb gemeld had het tweede huisje vervolgens geen warm water.
wat ik heel vervelend vindt aan het hele verhaal is dat toen ik eenmaal de reviews ging lezen ik er achter kwam dat deze klachten op het park al enkele jaren spelen.
En men toch gewoon deze huisje blijft verhuren.
ook is al sinds vorigjaar bekend dat de wildwaterbaan in hetzwembad niet werkt en toch staat daar niets van op de site.
En als je dan denkt lekker een midweekje vanwege je 25 jarig huwelijk van je kinderen en kleinkinderen te genieten valt dat zwaar op je dak.
ik ben nu alleen maar bezig geweest met in en uitpakken verhuizen enz.
En dan komt er bij dat we allemaal een week vrij hebben moeten nemen ik mijn honden naar een pension heb moeten brengen dan de reis ernaar toe van 3 uur.
al deze voorbereidingen vindt ik helemaal niet erg als je daar aankomt zou je dus volledig van je vakantie moeten kunnen genieten en dan tref je zo'n huisje en werkte in het zwembad ook niet alles naar behoren.
dus ben alleen maar druk geweest met regelen enz.
Kan er gewoon niet over uit dat diet mogelijk is in een park dat de naam cp draagt ik vindt het een voorschut voor de andere cp parken.

zoekster
door zoekster - Oct 23, 2012 om 20:29
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Als u het niet eens bent met de vergoeding van centerparcs, (een tegoedbon is echt onzin), dan zult u alsnog een brief moeten schrijven waarin u een duidelijke eis stelt. U heeft nu een verhaal, maar geen eis, een bedrag dat u terugverlangt van centerparcs. U zult een schadevergoeding die u redelijk vindt moeten bedenken en die dan motiveren. Met andere woorden, 'ik heb recht op deze schadevergoeding en dat is daarom en daarom.' Zo zult u het moeten aanpakken.
Met daarbij in de brief, dat als u die vergoeding niet krijgt, u een klacht zult indienen bij de Geschillencommissie Recreatie, daar zijn ze bij aangesloten.
En dan weer afwachten hoe centerparcs reageert, kijken of zij u een nieuw bod doen. Stel cp een termijn om te reageren, bijv. 10 dagen.

re
door revrok01 - Oct 23, 2012 om 20:32
24 Antwoorden / 5 Vragen

dankje zoekste@ ik heb al een mail gestuurd dat ik de oplossing niet accepteer.
ik ga morgen alsnog een brief/mail sturen en zet daar de punten in die jij aangeeft.
vr dank voor je reactie

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 30, 2012 om 00:51
4299 Antwoorden / 5 Vragen

En je hebt ook nog eens de helft teveel betaald..

Cookies
door Cookies - Oct 30, 2012 om 01:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op dinsdag 30 okt 2012, 00:51]En je hebt ook nog eens de helft teveel betaald..

Dat zijn november prijzen, die zijn veel lager dan september prijzen.

re
door revrok01 - Apr 19, 2013 om 13:57
24 Antwoorden / 5 Vragen

hier nog even de reactie van cp op mijn klacht.
Geachte familie
We hebben uw mail van 2 oktober jl in goede orde ontvangen en danken u voor de moeite die u genomen heeft om ons deze kenbaar te maken. De mening van onze gasten is belangrijk voor ons en wordt dan ook met de meeste zorg behandeld.
Voordat we inhoudelijk op uw klachten ingaan, willen we u onze verontschuldigingen aanbieden voor deze laattijdige reactie. We hebben een tijdelijke achterstand opgelopen in het beantwoorden van onze e-mails en brieven.
U geeft aan niet geheel tevreden te zijn geweest over uw verblijf door de kwaliteit en staat van de cottage waarin u heeft verbleven.
Wij hebben de bijgevoegde foto’s aandachtig bekeken en vinden het bijzonder jammer dat u al deze onvolkomenheden diende vast te stellen.
Dit is zeker niet gebruikelijk bij Center Parcs. Wij bieden u hiervoor dan ook graag onze welgemeende excuses aan.
Onze collega’s van Center Parcs De Haan zijn u graag van dienst geweest en hebben u voorgesteld om uw verblijf in de Premium Lake Side cottage verder te zetten.
Uiteraard begrijpen wij dat deze verhuis niet zo vanzelfsprekend voor u was, omdat u op ons park verbleef met 2 kleine kinderen.
We stellen het erg op prijs dat u ons uw ontevredenheid kenbaar heeft gemaakt. Dankzij de feedback die we van onze gasten ontvangen, worden we in de gelegenheid gesteld om ons product en onze services aan te passen naar de wensen van onze gasten. Ook worden op deze manier onze minder sterke kanten voor ons zichtbaar en kunnen we de nodige aanpassingen doen.
Klanttevredenheid heeft voor ons de hoogste prioriteit. We willen u dan ook graag vergoeden voor deze minder prettige ervaring. We bieden u een cottage cadeaubon aan ter waarde van €90, die u als korting kan gebruiken op een volgende reservering. De cadeaubon is 3 jaar geldig en zal u aangeboden worden in een afzonderlijke e-mail.
We hopen van harte dat u ervan overtuigd bent dat Center Parcs zijn gasten een kwalitatief goed en aangenaam verblijf wenst te bieden en hopen van harte u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten in één van onze parken.
Met vriendelijke groeten,
Center Parcs NV
[Edit redactie - geen namen noemen]
________________________________________