Antwoorden gegeven door: willl
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 16, 2020 om 22:15Kpn onbetrouwbaarDank voor jullie reacties.
Voor de duidelijkheid: Ik heb met de klantenservice gebeld voor een verlenging.
Daarbij is duidelijk aangegeven dat ik 5 euro korting zou krijgen.
In de bevestigingsmail (heb ik nog) staat dat ook.
Ben ook nog bij de KPN winkel in Spijkenisse geweest om opheldering.
Krijg geen voet aan de grond, korting gaat niet door ondanks toezegging.
Klantenservice heeft op mijn verzoek contract ontbonden. Kreeg ik niet zwart op wit
maar zag ik plotseling op mijn pagina.
Heb mij inmiddels aangemeld -zonder problemen- bij T-mobile. Wel een maand opzegtermijn.
Wat mij het meeste stoort is dat KPN geen contact met mij heeft opgenomen om of excuus aan te bieden
of met een andere regeling te komen. Gewoon een heel vervelende ervaring.
-
Sep 14, 2020 om 19:45Geschil met partner Bol.comSlechte winkel. Heb ook ellende gehad met Bol maar ook met aangesloten internetwinkels. Heb Bol verzocht om mijn account te verwijderen uit hun klantenbestand. Nooit geen Bol meer voor mij.
-
Oct 21, 2016 om 15:21Auping Maestro matrasHallo,
We hebben nu 8 jaar een Auping matras en bedden. Toen nog aangeschaft in de vestiging in Hoogvliet waar wij wonen. We hebben de duurste kwaliteit genomen. De verkoper adviseerde ook, maar liet het aan ons over omdat een ieder zijn eigen voorkeur heeft.
We kozen de hardste kwaliteit want dat waren we gewend. In het begin had ik maar ook mijn partner rugpijn van die matrassen. Na enkele weken geen enkel probleem meer. Nu na 8 jaar zijn ze nog als nieuw en we hebben nooit last. Maarre..., je kan toch de losse (wasbare) hoes er afhalen en de matras ruilen? Ik dacht dat binnen een paar dagen mogelijk was?? Nog iets, onder de matras kan je de spiraal ook nog een beetje nastellen op zacht en stug.
Wil,
Hoogvliet -
Jun 29, 2016 om 12:12iCloud lock wordt door Apple niet verwijderd, ondanks de aanwezige aankoopbon. Wat zijn mijn rechten?Dat is slechts èèn van de redenen waarom ik op Samsung ben over gestapt. Je wordt indirect ook steeds verplicht om een nieuwe iphone te kopen omdat je besturingssysteem niet meer wordt bijgewerkt!
Nooit geen Iphone of andere MAC meer!! -
Jul 31, 2013 om 16:22Wat mag een Tele2 zoal.Mijn vrouw heeft bij Tele2 ook een probleem met de datalimiet. Ze heeft een app waar het verbruik getoond wordt. Maar, dat loopt 2 dagen achter, bij Tele2 althans. Ze kreeg een melding "datalimiet op" of zo iets, heeft dus niet meer gebruik gemaakt van data maar had wel plotseling een rekening die 10x zo hoog was als normaal en ver boven haar limiet.
Klagen heeft geen zin. Weg van die zaak, zo snel mogelijk!! -
Jul 31, 2013 om 16:07TELE2 onbeperkt bellen en pluspakket tvZo snel mogelijk weg van Tele2!!! Heb ervaring. Google op klachten dataverbruik tele2 en verder.
-
Jul 31, 2013 om 16:02TELE2 onbeperkt bellen en pluspakket tvGa zo spoedig mogelijk weg bij Tele2. Altijd wat. Mijn vrouw heeft een rekening die 10x zo hoog is vanwege datagebruik, wat onmogelijk is. Verder waarschuwing voor het bellen dat ze extra gaan rekenen terwijl het betegoed nog niet op is. enz enz. Klantenservice is een lachertje, een schriftelijke klacht wordt niet eens beantwoord.
Klacht op klachten.nl helpt ook niet. Klachten worden verzameld of zo en dan gebeurt er misschien wat???zegt men. Snel weer terug naar Telfort, iets duurder maar dan heb je ook wat.
RiaW -
Dec 22, 2011 om 22:02inruilactie HP PrinterHeb nu al spijt van de aankoop.HP zegt dat mijn serienummer niet klopt. Er wordt dus niet betaald. Zo kan elke zaak de boel afdoen. Leuke inruilactie.
Het nummer klopt wel.
Ik word hier zo moe van!
Ik ga Alternate vragen om de printer terug te nemen als ze bij hun standpunt blijven. -
Jan 24, 2009 om 11:50onterechte afschrijving tegoed Telfort
Ongeveer een jaar geleden ben ik ook op onverklaarbare reden beltegoed kwijtgeraakt bij Telfort. Ik had voor ongeveer 20 euro opgewaardeerd. Kreeg direct een sms dat de transactie geslaagd was en een nummer. Na 10 minuten was er van dat bedrag bijna niets meer over. Heb direct de klantenservice gebeld. De medewerker bevestigde dat er inderdaad iets vreemds aan de hand was en maakte een "log "aan. Ik zou er wel wat van horen.
Nee dus. Om een lang verhaal kort te maken, dat logje kon men niet meer vinden, en wat ik vertelde kon gewoon niet. Uit!! Na heel veel gezeur heb ik wel een pleister op de wond gekregen want men verhoogde mijn beltegoed onverwacht met 10 euro.
Toen heb ik dat tegoed opgemaakt en de chip weggegooid en heb nu Vodafone, ook prepaid genomen. Geen enkel probleem meer gehad.
Wil