rb
door rbeatrice46 Aug 5, 2011 om 22:41
Computers & telefonie

Inruilactie HP Printer

Wie heeft ervaring met deze actie?
Tot op heden zijn mijn ervaringen slecht printer wordt
niet opgehaald ed.

4131 13 Rapporteer

birdies
door birdies - Aug 6, 2011 om 17:22
6104 Antwoorden / 31 Vragen

1. Voldoe je wel aan de voorwaarden?:

Koopt u tussen 21-5-2011 en 31-7-2011 een HP Officejet 6500A e-All-in-One, een HP Officejet 6500A Plus e-All-in-One of een HP Officejet 7500A Wide Format e-All-in-One printer bij één van de HP verkooppunten en ruilt u daarbij uw oude printer in dan ontvangt u € 50 inruilkorting van HP.
Koopt u tussen 21-5-2011 en 31-7-2011 een HP Officejet Pro 8500A e-All-in-One of een HP Officejet Pro 8500A Plus e-All-in-One printer bij één van de HP verkooppunten en ruilt u daarbij uw oude printer in, dan ontvangt u € 75 inruilkorting van HP.
Er geldt een maximum van 5 units per klant. U kunt uiterlijk tot 30 dagen na de factuurdatum claimen.
Voor de inruilprinter geldt: elk merk en type is geschikt om in te ruilen, maar de printer moet minimaal 6 maanden oud zijn en nog in werkende staat. Wij halen de printer bij het door u opgegeven adres op.

2. Wel alle benodigde gegevens (correct) ingevuld?:

Selecteer uw nieuwe product(en) en uw inruilproduct(en).
Voer de productgegevens in.
Voer uw contactinformatie in.
Met succes geuploade rekening of aankoopbewijs.
Lees en accepteer de Algemene voorwaarden.

Dit heeft u nodig
Om de beveiliging van uw gegevens te waarborgen, is de tijd voor registratie beperkt (5 minuten). Wij raden u daarom aan om alle gegevens bij de hand te houden voordat u hiermee begint:

Nieuw product (Factuur, Serienummer)
Inruilapparaat: (Fabrikant, Model, Afmetingen, Gewicht)
Bankverbinding (IBAN, BIC)
E-mailadres

jm
door jmeka - Aug 7, 2011 om 00:09
2 Antwoorden / 0 Vragen

Slechte ervaring.
Ervaring is tot op heden (6 augustus 2011) slecht. Oude printer in juni thuis opgehaald (door UPS). Midden juli ontving ik een email dat mijn oude printer op 25 juli opgehaald zou worden. Dezelfde dag een email en fax gestuurd naar Duitsland t.a.v. de heer Klaus Kohler HP Global Promotion Services, TechProtect GmbH, Böblingen en daar niets meer op gehoord. Geen enkele reactie op NL00063463-73. Uiteraard heb ik een bewijs van afgifte ontvangen van UPS toen de printer in juni opgehaald werd. Op 25 juli (ondaks fax en email stond UPS weer voor de deur.
Zij schrijven dat service center meerdere talen spreekt, echter er worden alleen fax telefoonnummers vermeld.

rb
door rbeatrice46 - Aug 7, 2011 om 18:04
3 Antwoorden / 4 Vragen

met dank voor de reacties .maar uiteraard heb ik eerst alles juist afgehandeld ,en voldeed ik aan alle voorwaarden.
Ik zal alsnog eens informeren bij het service center.

gl
door glas2010 - Aug 8, 2011 om 17:41
1 Antwoorden / 0 Vragen

Meegedaan met de aktie. Bij Office Centre (Staples) Deventer nieuwe HP gekocht.
Alle papieren waren in orde, bevestiging van HP gehad. Zouden 5 aug. de printer op komen halen. Thuis gebleven, niets opgehaald. DPD gebeld, wisten van niets.
HP gebeld, 2 uur in de wacht, krijg een grote mond van e.o.a. snotneus, dat ik me niet zo druk moest maken, komen gewoon een andere keer. Of je een hond bent.
Contact gehad met Staples Deventer, deze vroegen mij de papieren door te mailen, 6 aug gedaan. Maandag 8 aug gebeld, wat te doen. De manager was er helemaal klaar mee, BRENG MAAR HIER NAAR TOE, KRIJG JE VAN ONS DE INRUIL. SUPER, SUPER, SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt Office Centre Deventer.

rb
door rbeatrice46 - Aug 9, 2011 om 20:55
3 Antwoorden / 4 Vragen

Wat scherts mijn verbazing de printer is vandaag alsnog opgehaald.
Misschien heeft het toch geholpen mijn mail waarin ik vermelde dat ik via Kassa
om reacties van andere mensen vroeg.
Nu nog de 50 Euri op mijn rekening.

jm
door jmeka - Aug 10, 2011 om 20:53
2 Antwoorden / 0 Vragen

Zie: jmeka zondag 7 aug 2011, 00:09
Vandaag (10-08) via email bevestiging ontvangen dat het beloofde bedrag is overgemaakt naar mijn bankrekening. Eind goed al goed.

gd
door gdruiter - Aug 15, 2011 om 20:42
1 Antwoorden / 0 Vragen

Slechte ervaring;

op 28 juli een nieuwe HP Officejet 6500A aangeschaft en direct in de avond de gegevens via internet ingevoerd t.b.v. de inruilactie.

Dit was een geslaagde actie, waarbij ik netjes een mail ontving met een pakbon en de bepaalde afhaaldatum van 11-8.

Op 1-8 ontving ik nog zeer netjes een extra bevestiging van de afhaaldatum.

Op 11-8 en ook 12-8 is de printer echter niet afgehaald.
Aangezien er geen telefoonnummer, maar alleen een emailadres en faxnummer is vermeld, heb ik 12-8 een mail gezonden met de vraag over het afhalen. Hierop is tot op heden (15-8) nog geen antwoord gekomen.
Telefonisch contact na het weekend (15-8) met het afhaalbedrijf leverde mij de informatie dat zij geen order van HP hebben ontvangen over het afhalen.

wordt vervolgd...hoop ik

an
door annod - Aug 16, 2011 om 12:38
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb hele slechte ervaring hierin. Op de afgesproken dag is mijn oude printer niet opgehaald. Ik heb HP een mail gestuurd met de vraag waarom dit het geval was en wanneer de printer wel opgehaald zou worden. Helaas heb ik hier geen reactie op ontvangen.

Dus ik weet nu niet zo goed wat ik anders moet doen...

zu
door zucht - Aug 22, 2011 om 19:30
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo!
Ik ben acuut lid geworden van Kassa nu ik dit item over HP's inruilactie zag!
Wat een gedoe, zeg! Heb je je keurig aangemeld, het registratieproces en alles prima doorlopen, pakbon uitgeprint, printer netjes ingepakt in stevige doos gedaan, pakbon erop, alles klaar en wachten maar want hij zou vandaag opgehaald worden. En wachten...en wachten...en wachten...en wachten... Niemand geweest dus! Het heeft me een dag van mijn vakantie gekost! Ik ben niet van plan er nóg een dag aan te spenderen!
Ik heb de algemene voorwaarden erop nagelezen en daar staat duidelijk in dat, mocht de koerier niet in staat zijn die dag de printer te komen halen, hij contact met je op zal nemen om een nieuwe afspraak te maken. Niet dus.
Ik heb ook geen flauw idee wie of wat ik hierover kan bellen, want nergens staat een telefoonnummer of mailadres waar je gewoon in het Nederlands support kan krijgen hiervoor. Ik heb nu in het Engels een mail geschreven naar HP, maar heb geen idee of het naar het goede adres is.
Ik begrijp ondertussen dat ik niet de enige ben met slechte ervaringen met deze actie van HP.
Wie weet raad?

rb
door rbeatrice46 - Aug 28, 2011 om 13:28
3 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo,
Tot mijn verbazing heb ik inmiddels ook de 50 Euro overgemaakt gekregen,
dus misschien is het toch een kwestie van stug volhouden.
In ieder geval veel Geluk gewenst met jullie afwikkeling.

zu
door zucht - Sep 6, 2011 om 20:33
3 Antwoorden / 0 Vragen

Er zit toch schot in. Ik heb 23 augustus eerst gebeld naar de winkel waar ik de printer gekocht had, maar die verwezen me naar HP. Die dus gebeld, maar werd van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kon me een telefoonnummer geven.
En toen 's middags had ik antwoord op m'n mail (via mailadres ojtradein@hp.com ) dat ze mijn printer nog niet op hadden kunnen halen, hun excuses daarvoor aanboden en dat er in de bijlage een pakbon zat. Die kon ik uitprinten en op het pakket erbij plakken en dan het pakket zelf naar het postkantoor brengen.
Ik heb het meteen gedaan, was blij dat ik van het pakket af was... Ik vraag me alleen af of het sowieso niet klantvriendelijker was geweest om iedereen via zo'n bon zelf het pakket op te laten sturen. Scheelt een hoop frustratie.

Ik hoop dat dan inderdaad het bedrag van 50 euro binnenkort op m'n rekening staat. Ik durf er nog niet helemaal op te vertrouwen, maar laat het weten als het goed is gegaan.

zu
door zucht - Sep 11, 2011 om 10:46
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, ik heb het bedrag nu op m'n rekening gestort gekregen. Dus toch goed gekomen!

willl
door willl - Dec 22, 2011 om 22:02
9 Antwoorden / 2 Vragen

Heb nu al spijt van de aankoop.HP zegt dat mijn serienummer niet klopt. Er wordt dus niet betaald. Zo kan elke zaak de boel afdoen. Leuke inruilactie.
Het nummer klopt wel.
Ik word hier zo moe van!
Ik ga Alternate vragen om de printer terug te nemen als ze bij hun standpunt blijven.