Vragen gesteld door: Boenken
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Oct 16, 2020 om 18:52
Miele, de hoogste prijzen en de slechtste klantenservice....
in 2016 een miele koffie automaat gekocht € 1.800.- bij bcc. de verkoper adviseerde ons om
direct een service plus polis af te sluiten met een verlengde garantie van 5 jaar. m.a.w. inclusief
de garantie van miele 2 jaar + 5 jaar garantie. een uitstekend advies blijkt nu later... ... Lees meer -
Jun 27, 2020 om 20:14
5 weken geleden heb ik een zippo -electrische usb aansteker kleur mat zwart gekocht voor de verjaardag van mijn man bij bol.com
mijn man is een zippo fan en zag direct dat het geen originele zippo aansteker was. (elke zippo heeft een uniek nummer). evenmin was de kleur en
uitvoering niet zoals op de aanbieding is aangeven. ik heb de aansteker teruggestuurd en hiervan een bevestiging gekr ... Lees meer -
Apr 13, 2020 om 13:59
Een van de meest irritante ervaringen van nederlanders is met stip ‘de klantenservice’.
keer op keer worden ons apparaten, diensten e.a. aankopen aangesmeerd die niet functioneren
omdat er een of meerdere onderdelen ontbreken of niet geschikt zijn waarvoor het is bedoeld.
we kennen allemaal de vermaledijde klantenservice waar je ... Lees meer