Vragen gesteld door: callous
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Jun 11, 2019 om 12:10
Hallo,
ik heb, bij een 3-jarig contract bij eneco, toon gekregen. nu werkt toon op geen enkele manier meer door een firmware update. tijdens updaten is iets misgegaan (en wie mag weten wat) en nu blijft ie hangen in de boot.
eneco beweert dat de vorige firmware versie te oud was om deze nieuwe te installeren.
als dat waar is, waarom bieden ze dan mij die nieuwste versie ... Lees meer -
Jul 6, 2014 om 14:28
Hallo,
ik heb een best wel dure braun sonic complete electrische tandenborstel gekocht paar jaar terug voor 110 euro.
het apparaat is nog zo goed als nieuw qua werking en zeker niet aan vervanging toe.
maar... braun verkoopt geen borsteltjes meer ervoor. wat? heb ik dus nu een dure tandenborstel gekocht waar ik niets meer aan heb?
kan dit zo maar? wie draait n ... Lees meer -
Oct 24, 2012 om 13:04
Hallo,
ik had een solis koffie molen van 110 euro bij de kaldi in groningen gekocht en ik gebruik ook alleen hun koffie bonen. nu is de molen (tandwiel) defect door een steentje in de bonen. de molen is 4 maanden na garantie van 2 jaar defect geraakt.
aangezien dit zo kort na garantie is èn door een steentje in de koffie van dezelfde leverancier, vraag ik mij af; heb ik gewoo ... Lees meer -
Oct 9, 2011 om 18:19
Hallo
op ibood.nl wordt de mogelijkheid om het aangeboden produkt te bespreken. nu is mijn negatieve ervaring van precies dat produkt tot 3x toe verwijderd. mag dat? want hoe kan iemand dan een objectief besluit nemen als alleen positieve verhalen blijven staan? Lees meer -
Sep 27, 2011 om 11:45
Hallo,
helaas kon ik geen betere categorie vinden dus ik hoop dat ik hier toch goed zit.
ik heb een stel schoenen op internet gezien die ik graag wil aanschaffen. er zit hier in groningen een officiele dealer van dat merkt. echter zij hebbend at model niet die ik graag wil. zij kunnen hem wel bestellen maar dan ben ik verplicht om die schoenen te kopen. als reden geven zij aa ... Lees meer -
May 17, 2005 om 11:46
Ik kon helaas geen goede categorie vinden dus heb ik maar voor deze gekozen.
1ste situatie
paar maanden terug had ik een objectief besteld via internet. deze zou
onder rembours naar mij opgestuurd worden. omdat ik werk, moest ik hem
bij het postkantoor afhalen. helaas lag het pakketje daar niet.
collega's van mij zeiden al dat harry niet ... Lees meer -
May 1, 2004 om 19:59
hallo,
ik heb in juli 2002 een digitale foto camera gekocht (fujifilm 2600z). ik heb hiervoor 329 euro betaald.
deze kreeg kuren vorig jaar september (2 maanden na garantie termijn).
de camera is netjes zonder kosten gerepareerd door fuji.
dit heb ik met fuji moeten regelen want mediamarkt groningen wou er niets van weten omdat het na de garantie periode is.
vervolgens i ... Lees meer