Vragen gesteld door: koudstaal
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Mar 5, 2016 om 09:23
Vanwege een (niet eens zo heel grote) betaalachterstand heeft shurgard voorgesteld het lopende contract dat ik bij ze heb, op te schorten. het voorstel is dat ik de box binnen een week leeghaal en dat ik de helft van het openstaande bedrag (minus de borg) nu betaal. mocht ik in de toekomst weer bij shurgard willen huren dan moet ik alsnog het openstaande bedrag betalen. heeft iemand ervaring met e ... Lees meer
-
Feb 7, 2013 om 11:30
[edit - redactie, bijdrage verwijderd] Lees meer
-
May 15, 2012 om 16:34
Hallo iedereen,
de telecom-klant wordt beschermd tegen hoge datakosten binnen de eu. aan europese wetten voor consumenten-bescherming bij dataverbruik buiten de eu wordt gewerkt. een aantal providers heeft hierop geanticipeerd, o.a. vodafone weigert dit, met torenhoge kosten als gevolg.
ik ben een petitie gestart op: http://geenhogeroamingkosten.petities.nl/ om de tweede kamer ertoe aa ... Lees meer -
Apr 26, 2011 om 15:09
Begin 2011 heb ik 2 alitalia vliegtickets naar tokyo geboek met als vertrekdatum 28 maart 2011. net als vele anderen wilde ik vanwege de toestand in japan van de reis afzien en heb ik mijn geld terug gevraagd. alitalia (sky team lid) geeft mensen met een vertrekdatum tot en met 25 maart 2011 hun geld terug, andere sky team leden - zoals onder andere klm-air france en delta airlines - hanteerden o ... Lees meer