Vragen gesteld door: nelols
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Sep 15, 2016 om 23:24
Naar texel, vast wat aanbieders van e-bikes opgezocht....bij navraag of er verzekering bij de fiets zat....was het antwoord; nee.
bij de info van de tehuren fiets, staat op een enkele na....niet de voorwaarden...wat blijkt...bij diefstal ben je de pineut voor een bedrag tussen de 1500 en 2000 eu.
bij de vraag waarom dat zo was....kreeg ik antwoord dat dat bij een goede reisverzekering ge ... Lees meer -
Mar 9, 2015 om 16:25
Jaren klant bij ben, op 26 febr .was ik telefoon kwijt, dus sim geblokkeerd, volgende dag al nieuwe sim, maar kon de pagina niet vinden om te activeren, 28 febr .geprobeerd en niets, ben is per 1 maart overgegaan naar een nieuw systeem, dat systeem herkent oude klanten niet meer! we zijn nu 10 dagen verder en een 2e simcard, volgens ben leverde 1 problemen op, om via de klantenservice te activeren ... Lees meer
-
Dec 17, 2010 om 07:58
Voor de sint had mijn dochter wat besteld bij intertoys, oma zou betalen, de rekening was 39,76, ik had(blijkt nu verkeerd ingetoetst) omdat de negen naast de nul staat, dus 30,76 overgemaakt(internetbankieren) kreeg gisteren een betalings herinnering waar ze 7.50 extra hebben berekend, vanwege opslag en adm.kosten . over die negen 9 euro.
heb dit nog nooit meegemaakt, je krijgt meestal ... Lees meer