ma
door maus2 Jun 23, 2016 om 21:20
Vrije tijd & tuin

All you can eat tapas bunnik., SD.

Hallo, ik heb bij social deal 6 vouchers gekocht. All you can eat tapas in Bunnik. Hier waren we al eens. Erg lekker. Maar, gisterenavond wilde ik reserveren.  De deal loopt tot 23 juli.  Er is echter geen plaats meer voor 6 personen. De enige plek is op Dinsdag, de dag waarop niemand kan. Ik vroeg of het misschien op 24 Juli  kon, maar nee, deze dag extra doen ze niet aan!  Terwijl het nog weken loopt, kan ik dus niet meer reserveren. Wel misschien 3x2 personen.  Maar dan zit je niet bij elkaar. Aangeraden werd door SD de kaarten dan maar te verkopen. Nu heb ik toch maar een keer 4 en een andere keer 2 reserveringen gemaakt. Ik baal hier wel van. Weet iemand of dit normaal is ?

2121 5 Rapporteer

ja
door jackyh - Jun 23, 2016 om 22:03
953 Antwoorden / 4 Vragen

Vol is vol. Wanneer heb je de vouchers gekocht? Had je geen gelegenheid om eerder te reserveren? Dit kan dus gebeuren en in die zin is het normaal.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 23, 2016 om 22:12
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ja dit is heel normaal als u voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten.
Het tapasrestaurant heeft voorkeur voor vol betalende klanten en wil niet ineens 6 plekken opgeven tegen een lager tarief.
Diewilik

ma
door maus2 - Jun 23, 2016 om 22:53
37 Antwoorden / 3 Vragen

Wat een raar antwoord Diewilik. Ze bieden dit toch zelf aan ? Betaal jij ook de normale prijs als iets in de aanbieding is ?

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 24, 2016 om 00:02
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Maus2
Ik denk dat u het verkeerd ziet.
Ja ze bieden het aan maar dan wel met voorwaarden van hun kant.
Zo zullen ze het prima vinden om een tafeltje voor twee met deze korting te accepteren maar een tafel van zes drukt behoorlijk op het resultaat van die avond en dat willen ze liever niet zoals u al heeft gemerkt.

Mijn antwoord staat u misschien niet aan maar het gaat precies op deze manier.

En als laatste,  als ik uit ga eten doe ik dat spontaan en voor de gezelligheid. Ik betaal met liefde wat ik moet betalen en denk ook aan de bediening
Aankomen met een kortingsbonnetje dat is mijn eerste eer na.
Diewilik

tenormin
door tenormin Jun 24, 2016 om 02:28
16846 Antwoorden / 108 Vragen

Ik heb eigenlijk nog nooit 'met korting' gegeten @diewilik. Lijkt in de mode te zijn: eet zoveel als men kan. Net een All Inclusive. ;-)) Wil toch wel weten wat je tweede eer is.

Gerry1969
door Gerry1969 Jun 24, 2016 om 10:44
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Tenormin, 2e eer toegeven dat ik (veel) fouten maak, zo ook nu, maar je begreep dat het mijn eer te na moest zijn.
MVG Diewilik

ma
door maus2 Jun 24, 2016 om 11:36
37 Antwoorden / 3 Vragen

Diewilik, je bent geweldig hoor. Maar niet iedereen kan zoveel uitgeven. En daarbij staat het niet bij de voorwaarden dat 6 teveel is. Het was ook spontaan, maar 2 die mee gaan waren op vakantie. Ik betaal ook graag wat ik moet betalen, en dat is in dít geval dus de helft. Kan ik 2x en jij 1x.

tenormin
door tenormin Jun 25, 2016 om 00:06
16846 Antwoorden / 108 Vragen

Was/is toch grapje @diewilik. Maak zelf constant fouten....

Gerry1969
door Gerry1969 Jun 25, 2016 om 00:27
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Maar ik kan wel met z'n zessen tegelijk :-})
Diewilik

tijger1
door tijger1 - Jun 24, 2016 om 09:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Al die belachelijke vouchers voor van alles en nog wat. Persoonlijk vind ik het heel logisch dat je daar niet met zes man op een avond tegelijk gebruik van kan maken.