ak
door akino Feb 20, 2013 om 15:22
Vrije tijd & tuin

Ballpoint

Hoe kan het dat een ballpoint los raakt, als die gewoon in een handtas ligt?
Ik heb iedere keer een uit elkaar gelegen ballpoint in mijn handtas, wanneer ik die had willen gebruiken?
Weet iemand hoe dat zou kunnen?

695 9 Rapporteer

ak
door akino - Feb 20, 2013 om 15:23
50 Antwoorden / 52 Vragen

[quote=akino schreef op woensdag 20 feb 2013, 15:22]Hoe kan het dat een ballpoint los raakt, als die gewoon in een handtas ligt?
Ik heb iedere keer een uit elkaar gelegen ballpoint in mijn handtas, wanneer ik die had willen gebruiken?
Weet iemand hoe dat zou kunnen?

edrick3
door edrick3 - Feb 20, 2013 om 15:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo akino,

Waarschijnlijk een 'goedkoop' product. Door de bewegingen in de tas worden de verschillende onderdelen uit elkaar gedraaid.
Kan natuurlijk ook een toevallig slecht exemplaar zijn waarvan het schroefdraad niet goed is.
Gezien de prijs van een ballpoint: slecht exemplaar weggooien en een andere (goede) in de tas doen.

Met vr.gr.

ak
door akino - Feb 20, 2013 om 16:29
50 Antwoorden / 52 Vragen

Edrick3

Op een goedkoop antwoord zat ik niet te wachten.

Akino

edrick3
door edrick3 - Feb 20, 2013 om 16:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@akino,

Ik gaf je alleen maar een mogelijke verklaring. Daar had je toch om gevraagd?

gompy2
door gompy2 - Feb 20, 2013 om 16:36
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Doe je ballpoint eens in een kokertje, van een oude thermometer bijvoorbeeld, of koop een wat stevige metalen ballpoint, dan denk ik dat je er geen last meer van zult hebben.
En, ojaa, en mep eens niet zo hard met je handtas, dat scheelt wellicht ook wel ;-)

de eelco
door de eelco - Feb 21, 2013 om 12:18
607 Antwoorden / 92 Vragen

nog een goedkoop antwoord...plak op de pen daar waar het draai gedeelte zit een plakbandje..

Redacteur
door Redacteur - Feb 21, 2013 om 12:24
1054 Antwoorden / 62 Vragen

Graag alleen inhoudelijk en on topic reageren.
De redacie

dc
door dcz - Feb 21, 2013 om 12:38
439 Antwoorden / 1 Vragen

[edit redactie, bijdrage verwijderd]

de eelco
door de eelco - Feb 21, 2013 om 13:32
607 Antwoorden / 92 Vragen

[edit]
ik kom net bij een speciaalzaak voor kantoor artiekelen vandaan en daar u vraag gestelt en mijn werd verteld dat het aan de kwaliteit van de pen ligt.of een andere pen kopen van betere kwaliteit of de zelfde pen blijven gebruiken en een stevige pennehoesje te gebruiken...

groetjes de eelco