le
door lence May 30, 2021 om 11:16
Vrije tijd & tuin

Belbus

Wat hebben jullie een verschrikkelijke kinderachtige aanpak van de wel terecht aangekaarte problemen. Het lijkt meer iets voor een kinderprogramma. Een beetje professioneler mag wel!

1927 14 Rapporteer

marita5
door marita5 - May 30, 2021 om 11:21
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Lence ,

U bent allang op dit forum actief , dan weet u ook dat deze opmerking niet op het forum thuis hoort , maar bij de redactie .

Heb je een vraag over de tv-uitzending? Of heb je een klacht of tip? Mail dan naar kassa@bnnvara.nl.

tijger1
door tijger1 - May 30, 2021 om 11:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wij hebben helemaal geen kinderachtige aanpak van wat dan ook.

Maar u mag juist wel wat professioneler zijn. U zit hier op het forum en niet bij de redactie van het programma Kassa.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - May 30, 2021 om 11:29
1781 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Lence,

Ik ben het niet met u eens.

Het gaat om het resultaat.

gerbera
door gerbera - May 30, 2021 om 11:32
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Voor zover ik weet, maar wie ben ik, rijden er geen forumleden met de "belbus".

sjjoppy
door sjjoppy - May 30, 2021 om 11:49
7210 Antwoorden / 3 Vragen

Het is in het verleden professioneel geweest maar de aanpak is veranderd om het ook voor jongere kijkers aantrekkelijk te maken.
Als de kijkcijfers dalen zal het wel weer goed kunnen komen.

diumenge
door diumenge - May 30, 2021 om 11:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Gevolg van krampachtig willen verjongen. Resultaat is dat oudere kijkers worden weggejaagd, maar er geen jongere kijkers voor terugkomen. Kassa wordt daarom nu in het aantal uitzendingen teruggebracht en mag een tijdslot met Radar gaan delen, over een paar jaar bestaat het programma niet meer.

marita5
door marita5 May 30, 2021 om 11:53
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Geldt niet alleen voor Kassa / en Radar , ook voor Tros Opgelicht is een petitie gestart https://opgelicht.avrotros.nl/uitzending/oproepen/artikel/kijkers-schieten-opgelicht-te-hulp-met-petitie/

diumenge
door diumenge May 30, 2021 om 12:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik zal Opgelicht?! wel missen, Kassa mag direct afgeschaft worden.

Donuts
door Donuts May 30, 2021 om 12:40
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Kassa mag ook van mij vandaag nog verdwijnen. En op zaterdagavond hoort dit programma al helemaal niet meer thuis. Dat stamt waarschijnlijk nog uit de tijd dat er maar 2 zenders waren.

diumenge
door diumenge May 30, 2021 om 12:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@sprietje, dat zeker, maar ook uit de tijd dat het nog wél een goed en informatief consumentenprogramma was.

tijger1
door tijger1 May 30, 2021 om 13:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Is wel lang geleden.

rj
door rjw May 30, 2021 om 16:13
3280 Antwoorden / 5 Vragen

En ook dat goede en informatieve consumentenprogramma heeft uiteindelijk niets geholpen: de problemen zijn nog steeds min of meer hetzelfde, alleen af en toe in een iets andere vorm. Destijds trapte mensen in "gratis" (verkoop)reisjes, nu zijn dat vage webwinkels. Je kunt 1000 keer waarschuwen en voorlichten maar als iets "gratis" of "goedkoop" is denken mensen niet meer na. Dat blijkt iedere dag weer.

tenormin
door tenormin - May 30, 2021 om 12:18
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Heb het even aangekeken en toen naar andere zender verhuisd. Maar ze kunnen wel willen verjongen, in ken geen jongeren die nog T.V. kijken. De programma's die nu weg moeten zijn eigenlijk alleen nog voor ouderen bestemd. Maar ik voel me niet aangesproken door "wat hebben jullie een verschrikkelijk kinderachtige aanpak". Het panel heeft immers geen stem in hoe ze T.V. maklen? Zou u moeten weten, als het goed is.

mi
door miennaamishaaz - May 30, 2021 om 13:19
725 Antwoorden / 1 Vragen

Kinderachtige aanpak?

Als bedrijven al niet willen helpen, als je alles volgens het boekje doet, dan is de enigste optie die overblijft die binnen de wet blijft ze aan de schandpaal nagelen.
Als het probleem is opgelost zelfs met deze kinderachtige manier van contact dan is het toch ook prima?

aurora1
door aurora1 - May 30, 2021 om 13:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik doe niets aan wat voor aanpak van wat dan ook. Ook niet op kinderachtige wijze. Ik val niet onder uw "jullie".

U bent hier met uw commentaar ook helemaal verkeerd.

sira
door sira - May 30, 2021 om 14:56
2361 Antwoorden / 24 Vragen

Misschien zet Lence het wel met opzet op het forum, zodat we allen mee kunnen lezen. Hij zal er wel van op de hoogte zijn dat niet alleen de moderatie meeleest, maar ook programmamakers, redactie, leden.
De afgelopen tijd zijn er al meer klagers geweest over Kassa (Mars), maar die topics zijn helaas verwijderd.

mahadma
door mahadma - May 30, 2021 om 17:53
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Enige tijd geleden een gesprek gehad met de redactie. Ik snap waarom deze belbussen zo uitgevoerd worden. Overigens is deze manier "not my cup of tea" maar dat volledig terijzde.

Donuts
door Donuts May 30, 2021 om 18:00
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Waarom dan? Heel misschien dat anderen het dan ook kunnen snappen.

Analoog
door Analoog - May 30, 2021 om 22:36
137 Antwoorden / Vragen

Tja, geen opmerking voor het forum, maar u hebt natuurlijk wel 100% gelijk....

panter22
door panter22 - May 31, 2021 om 08:49
6599 Antwoorden / Vragen

De Belbus is al overgenomen door het programma Wordt u al geholpen. Daar kun je niet meer tegenop. De Belbus is achterhaald ook al wordt er geprobeerd iets vrolijks van te maken.
Voor de presentatrice is het presenteren van Kassa een maatje te groot.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - May 31, 2021 om 09:26
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Bel Bus herhalingen?

Ik dacht iets ouder te worden, maar blijkbaar alles al gezien.
Een Bel Busje  prima maar  ¾ uur lang er naar kijken, dan krijg je een foute indruk.

De Filmpjes staan ook op Youtube en die  zijn populair.
Dus voor bedrijven die niet zo bekend willen worden, die  lossen het snel op.

Het werkte dus wel,  elke firma die de Service  niet uitvoerde  gaat er nu beter mee om.
Als de bedrijven niet serieus  reageerden op de klachten, dan maar op deze manier!
Vind de uitzending ook matig, maar resultaal geweldig....
toch maar zo houden....