Bongo cadeaubon
Het verzilveren van mijn BONGO cadeaubon ging niet zoals het zou horen. 3 nachten hotel in Frankrijk geboekt via de BONGO website op 11 mei. Bevestiging ontvangen. Op 21 mei kreeg ik van Bongo het bericht dat de reservering niet door kon gaan en ik kon opnieuw een keuze maken. Echter de overige 3 nachten hotels waren niet te boeken in de door mij gekozen periode. Dus uiteindelijk maar een keuze uit de 2 nachten hotels gemaakt. Inmiddels had ik al vervoer naar Frankrijk geregeld. BONGO had geen begrip voor de situatie en was zeer onvriendelijk. Ik denk dat door deze manier van zaken doen veel cadeaubonnen niet ingewisseld worden en dus 100% winst voor BONGO opleveren. De directie (Smart & Co in Belgie) reageerde niet op mijn e-mail klacht. Waar kan ik met dit soort klachten naar toe ?
dijk
Over deze handelspraktijk zou je eens kontakt kunnen opnemen met:
Klachten-grensoverschrijding:
Contact
Europees Consumenten Centrum
Postbus 487
3500 AL Utrecht
Bel: 030-2326440
Maandag t/m vrijdag (9:00-17:00 uur)
http://www.eccnl.eu/
Stuur een e-mail naar: ecc@juridischloket.nl
Klacht indienen:
http://www.eccnl.eu/page/nl/klachten/klacht
Dit geldt voor alle EU-landen plus Noorwegen en IJsland.
Zwitserland behoort niet tot deze groep.
Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer