di
door dijk_1 Sep 1, 2010 om 22:36
Vrije tijd & tuin

Bongo cadeaubon

Het verzilveren van mijn BONGO cadeaubon ging niet zoals het zou horen. 3 nachten hotel in Frankrijk geboekt via de BONGO website op 11 mei. Bevestiging ontvangen. Op 21 mei kreeg ik van Bongo het bericht dat de reservering niet door kon gaan en ik kon opnieuw een keuze maken. Echter de overige 3 nachten hotels waren niet te boeken in de door mij gekozen periode. Dus uiteindelijk maar een keuze uit de 2 nachten hotels gemaakt. Inmiddels had ik al vervoer naar Frankrijk geregeld. BONGO had geen begrip voor de situatie en was zeer onvriendelijk. Ik denk dat door deze manier van zaken doen veel cadeaubonnen niet ingewisseld worden en dus 100% winst voor BONGO opleveren. De directie (Smart & Co in Belgie) reageerde niet op mijn e-mail klacht. Waar kan ik met dit soort klachten naar toe ?

823 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Sep 1, 2010 om 22:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Er is op deze site eerder een topic over geweest. Misschien heeft u wat aan de informatie. (klik op de onderstaande link)
Hier

ve
door verwijderd - Sep 1, 2010 om 23:00
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

dijk

Over deze handelspraktijk zou je eens kontakt kunnen opnemen met:

Klachten-grensoverschrijding:

Contact

Europees Consumenten Centrum
Postbus 487
3500 AL Utrecht

Bel: 030-2326440
Maandag t/m vrijdag (9:00-17:00 uur)

http://www.eccnl.eu/

Stuur een e-mail naar: ecc@juridischloket.nl

Klacht indienen:

http://www.eccnl.eu/page/nl/klachten/klacht

Dit geldt voor alle EU-landen plus Noorwegen en IJsland.
Zwitserland behoort niet tot deze groep.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer