ib
door iborst Jul 22, 2008 om 14:53
Vrije tijd & tuin

Cadeau getuigen

Weet iemand een leuk cadeau voor de getuigen bij een huwelijk? Wij zijn op zoek naar een leuk, maar betaalbaar, cadeautje. Het gaat om 4 getuigen.

Alvast dank voor de reacties!

1276 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 22, 2008 om 15:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Moeilijk te zeggen, het leukste is natuurlijk iets heel persoonlijks, dus niet voor ieder hetzelfde.

Maar dan moet je ze goed genoeg kennen om een juiste keuze te maken.

Je kunt ook denken aan een (cadeau)bon, of bon voor bv verwendag/sauna-dag of champagne-ontbijt, dat zijn ook altijd wel leuke dingen. Mooie gevulde piqnickmand/beautymand of iets dergelijks.

Succes,

ve
door verwijderd - Jul 22, 2008 om 16:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben wat kleine sieraden gegeven, Ketting, ring horloge. Het zijn de kosten niet, tenminste niet in vergelijking met de trouwdag zelf. Een 100 euro per persoon krijg je leuke dingen voor bij de juwelier en een kleine inscriptie maakt het blijvende herinnering!

ve
door verwijderd - Jul 22, 2008 om 16:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Persoonlijk zou ik gegaan zijn voor een(ball)pen met inscriptie van dit huwelijk.
Bovendien, wat noemt U betaalbaar?
Immers, een zeer rekbaar begrip!

Zo had ik een aanbieding voor 50 ballpoints met inscriptie à € 1,99 per stuk.
50 gasten tijdens het huwelijk?
tsJa, ik vraag maar.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Jul 24, 2008 om 09:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kunt u mij vertellen waar ik deze balpennen kan vinden? Zijn het beetje mooie balpennen? Ik zou dan een mooie rvs of zilveren pen willen geven.

Alvast bedankt!

ve
door verwijderd - Jul 24, 2008 om 10:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor de (bal)pennen neem contact op met;
ADLER INTERNATIONAL C.V.
Rechtstraat  158
4703 RC Roosendaal
tel: 0800-022 68 39
fax:0800-022 68 93

Maar let op!
In mijn geval betros het eem bedrijfsnaam en was dit een éénmalige aanbieding.
Echter, de voorbeeldpen die ik kreeg ziet er na 3 jaar nog mooi uit, schrijft makkelijk en ligt goed in de hand.
Kortom, je mag spreken van een goed product.

En ach, een telefoontje kunt u er wel aan wagen toch?

Met vriendelijke groeten en meer succes in uw komende huwelijk dan deze

Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Jul 24, 2008 om 10:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan ook eens kijken op www.relatiegeschenken.nl en www.igopost.nl

ve
door verwijderd - Jul 25, 2008 om 22:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag ihorst,

ben je bijgelovig? Geef dan nooit iets scherps of iets met een punt. Dat snijdt of prikt de vriendschap kapot. Ik heb erom gelachen, toen ik het voor het eerst hoorde en trok me er niets van aan. Het is natuurlijk toeval (?), maar aan de vriendschap met mensen waaraan ik iets scherps of puntigs cadeau gaf is inderdaad een einde gekomen. Maar.... dat zou misschien toch wel gebeurd zijn (?).

Hoe dan ook, ik wens jullie een prachtig huwelijksfeest.