el
door elzoo May 26, 2006 om 11:44
Vrije tijd & tuin

Franse film

Hallo,

Ik ben op zoek naar een franse film waarin een meisje bij haar moeder in een camer leeft.
Het is gefilmt in de dogma 95 stijl, maar volgens mij is het officieel geen dogma 95 film.
Het meisje probeert te overleven in de maatschapij door werk te vinden, ze krijgt deze ook bij een patatzaak of zoiets, ze krijgt deze omdat ze de jongen verraadt omdat hij iets stal.
Ook kan ik me nog herinneren dat ze genoot van een verrot ei omdat ze niets anders te eten kreeg.
verder weet ik weinig van de film herinneren.

Ik hoop echt dat iemand weet over welke film ik het heb!

groeten Elzo

216 3 Rapporteer

vladja
door vladja - May 26, 2006 om 12:13
8293 Antwoorden / 27 Vragen

dubbelpost

freya
door freya - May 26, 2006 om 12:27
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Zeg maar driedubbelpost. Als het onder de naam 'elzo' niet lukt proberen we het kennelijk onder de naam 'elzoo' gewoon nog eens.

Als er géén antwoord komt op je vraag is dat waarschijnlijk omdat men het niet weet. De vraag steeds opnieuw stellen is dan ook zinloos. Freya

stacey
door stacey - May 26, 2006 om 12:54
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi, ik had vorige keer al gezocht en niets kunnen vinden, nav van wat extra info nu nog een poging gedaan...........

Rosetta
Zondag 18 juni 20.30 uur & maandag 19 juni, 2000, 20.00 uur
België/ Frankrijk, 1999, 91 minuten
Regie: Luc en Jean-Pierre Dardenne.
Met: Emilie Duquenne, Fabrizio Rongione, e.a.

Rosetta is boos, heel erg boos. Boos op haar passieve, alcoholistische moeder, boos op haar baas die haar geen contract geeft, boos op de hele wereld. Rosetta is een woest, koppig meisje van zestien dat een troosteloos leven leidt in een caravan ergens op een camping in Seraing, Wallonië. Het willen leiden van een normaal leven is een obsessie voor haar geworden en met een enorme vasthoudendheid probeert ze dat doel te bereiken

Is dit het?

Is het bioscoopfilm/theaterfilm of dvd/video geweest?

Kijk anders als dit hem niet is op site`s waar ze dvd/films verkopen, misschien vindt je ergens tussen....

Succes,