rembrantd
door rembrantd Aug 22, 2010 om 15:52
Vrije tijd & tuin

Hoe houd ik het gras onder trampoline goed?

We hebben sinds kort een trampoline in de tuin maar er onder gaat het gras verrotten. Als we de trampoline verschuiven gebeurt het daar ook. Wie weet raad?

12729 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 22, 2010 om 16:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

janpatat

Wellicht is op de trampolineplaats, kunstgras een optie.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 22, 2010 om 21:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo janpatat,

Gelukkig herstelt gras (afhankelijk van het soort) zich redelijk snel. Als je regelmatig de trampoline verplaatst zal het wel meevallen. Het lijkt mij toch ook geen gigantisch apparaat.

Wil je het op één plek laten staan, zou mijn advies zijn: rubberen tegels i.p.v. gras.

Succes met de overweging(en),

G.

ve
door verwijderd - Dec 15, 2012 om 14:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja gras groeit nou eenmaal alleen als er zonlicht op kan schijnen. Zelfs in de ArenA beginnen ze dat nu ook te snappen schijnt het.
Op zich kan het best weer goed komen als je het ding regelmatig verplaatst, denk maar aan een tent op een grasveld, nadat je de tent afbreekt is het gras helemaal geel en waardeloos, maar het groet vanzelf weer terug als het niet té lang heeft geduurd.