ma
door marga schepel Apr 12, 2016 om 17:58
Vrije tijd & tuin
Ik heb een tuinset gekocht bij de action nu met 3 dagen in de aanbieding

ik heb dus een tuinset gekocht zondag 10 april morgen 13 april hebben ze er aanbieding mee 30 euro goedkoper.ben dus terug geweest zeggen ze ja maar wij weten niet wat er in de aanbieding komt nu is mijn vraag mogen ze dat zomaar doen

vr gr marga schepel

23639 20 Rapporteer

simon55
door simon55 - Apr 12, 2016 om 18:03
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ja dat mag

Cookies
door Cookies - Apr 12, 2016 om 18:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je hebt 7 dagen de tijd om spullen terug te brengen bij de Action. Als je de bon nog hebt, zou ik dat doen. En dan koop je de tuinset meteen weer terug van de klantenservice.:-)

diumenge
door diumenge Apr 12, 2016 om 19:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat kan makkelijker. Koop een nieuwe set en lever 'm direct weer in met de oude bon.

di
door diversion Apr 13, 2016 om 16:16
103 Antwoorden / 7 Vragen

Dat direct weer inleveren van die nieuwe set kan alleen als ze niet naar de datum op de oude bon kijken.

tijger1
door tijger1 - Apr 12, 2016 om 19:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Natuurlijk mogen ze dat doen, maar om nu met die hele tuinset heen er weer te gaan lopen slepen?:-)

tenormin
door tenormin - Apr 12, 2016 om 19:15
16849 Antwoorden / 108 Vragen

En misschien 14 April €50,00 duurder. 't Is een leuke tuinset; als u er zin in heeft dan pakt u de boel weer allemaal in de dozen om terug te brengen. Zelf zou ik denken: pech gehad.

costnix
door costnix Apr 12, 2016 om 20:24
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dan kromme erachter, dat de tuinset is uitverkocht :-)

costnix
door costnix - Apr 12, 2016 om 20:26
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Gaat bijbetalen, als de tuinset drie dagen 30 Euro duurder is geworden?

jo
door jorisw - Apr 13, 2016 om 09:12
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Maakt het uit dat het nu goedkoper is? TOen je het kocht vond je de prijs prima neem ik aan. En daar gaat het om.

me
door mein33 - Apr 13, 2016 om 11:08
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Alle aanbiedingen die er worden gedaan, bij welke winkel dan ook, hebben een begin en een einddatum.
Voor de begindatum en na de einddatum zal er een ander prijskaartje aanhangen dan tijdens de aanbieding.
Gaat u bijv. ook terug naar het Kruidvat als de shampoo vandaag goedkoper is vanwege een aanbieding dan de prijs die u gisteren heeft betaald.

di
door diversion - Apr 13, 2016 om 12:53
103 Antwoorden / 7 Vragen

Dat mogen ze inderdaad. Maar het lijkt me sterk dat ze dat op 10 april nog niet wisten. Ik heb een keer iets vergelijkbaars meegemaakt, en toen zei een medewerker het gewoon erbij; "dit is volgende week in de aanbieding, dus als ik u was zou ik dan terugkomen". En bij de Decathlon heb ik ooit 's zaterdags een paar schoenen gekocht en die zondag kreeg ik een folder in de bus waarin dezelfde schoenen in de aanbieding waren. Na een telefoontje die maandag naar de Decathlon en een gesprek met de filiaalchef bood die spontaan aan om eventjes terug te komen, en heb ik het verschil teruggekregen. Ligt dus maar helemaal aan de betreffende winkels en medewerkers hoe met zoiets wordt omgegaan. En een goede tip is natuurlijk altijd om het artikel terug te brengen en het vervolgens opnieuw met korting te kopen. Maar met bijv. een paar schoenen gaat dat makkelijker dan met een tuinset.

ja
door jackyh - Apr 13, 2016 om 13:03
953 Antwoorden / 4 Vragen

30 euro op hoeveel. Mijn zus kon weken blijven zeuren over een japon die een week na aankoop in de aanbieding was. 1 keer slikken en doorgaan.

Cookies
door Cookies - Apr 13, 2016 om 13:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@jackyh: de set wordt nu aangeboden voor 80,- euro, dus TS heeft er 110,- voor betaald.

ka
door kaartendraak - Apr 13, 2016 om 13:34
184 Antwoorden / 2 Vragen

Wat je daaraan kan doen? Niks, of met bon terugbrengen zonder te klagen dat het in de aanbieding is en dan even later de tuinset opnieuw kopen. Of doodgewoon balen, doe ik ook weleens als iets enkele dagen later goedkoper is. Als we alles vantevoren wisten zouden we allemaal rijk zijn.

ha
door harryromijn - Apr 13, 2016 om 13:47
272 Antwoorden / 0 Vragen

Daarom heet het "aanbieding"

Draai uw vraag eens om: als het enkele dagen daarna duurder is geworeden, vind u het dan redelijk, dat de betreffende winkelier u komt vragen nog een deel bij te betalen ?

Nationaliteit zeker "Ollander".

di
door diversion Apr 13, 2016 om 16:17
103 Antwoorden / 7 Vragen

Domme reactie...

nhalink
door nhalink - Apr 13, 2016 om 14:25
21 Antwoorden / 1 Vragen

Ik weet van de media markt dat je het verschil terug kunt krijgen wanneer iets binnen een bepaalde tijd na aankoop in de aanbieding is, ik kan me ook voorstellen dat andere winkels zich strikt aan de aanbiedingsperiode houden, voor beide valt wat te zeggen.

Als u perse die dertig euro terug wilt kunt een nieuwe set aanschaffen, gelijk ermee naar de klantenservice lopen en hem daar terugbrengen met de oude bon.
Ik weet alleen niet in hoeverre action geld terug geeft of een tegoedbon.

mo
door mof - Apr 13, 2016 om 15:15
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Ja. Dat mogen ze zomaar doen. Such is life.

ja
door jank - Apr 13, 2016 om 16:06
168 Antwoorden / 8 Vragen

@nhalink
Leg mij dat eens uit van de MediaMarkt. Daar heb ik heel andere ervaringen mee. En dan gaat het ook nog om het terug krijgen van korting waar de MM zelf via de website de mogelijkheid toe biedt. Dus niet waar ik achteraf om kom vragen, klagen of zeuren.

Ma
door Mat Matheij - Apr 13, 2016 om 18:23
986 Antwoorden / 3 Vragen

Soortgelijk geval meegemaakt met Paradigit met een Epson actie. Deden daar niet moeilijk over. Action doet vnl. in het aankopen van grotere (rest) partijen. Kan goed zijn dat ze naar aanleiding van o.m. uw aankoop een grotere partij tegen een lagere prijs hebben ingekocht. Recht heeft U mogelijk niet maar ga eens in discussie met de bedrijsleider mogelijk bedingt U een tegoedbon. Mvrgr.

lo
door lorena florez - Apr 15, 2016 om 11:22
1 Antwoorden / Vragen

OPLOSSING:

Marga,
Koop deze set die nu in de aanbieding is en breng deze set 5 minuten later terug met je OUDE bon en je hebt je 30,- terug.
Er valt nergens te controleren welk van de 2 je terugbrengt. Product heeft de zelfde barcode.

Valt me tegen dat niemand anders dit kon bedenken?

Cookies
door Cookies - Apr 15, 2016 om 12:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@lorena: die oplossing WAS al gegeven. Even goed de al geplaatste reacties lezen?

ar
door arvita - Apr 17, 2016 om 19:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou met de hele handel teruggaan. Lastige is wel dat ze met tegoedbonnen werken, dus je krijgt geen geld terug. Van 30 Euro moeten vele huishoudens een week rondkomen, zeker de moeite waard!

Mi
door Mistacal - Apr 18, 2016 om 21:42
3 Antwoorden / 1 Vragen

Als je de set nog niet hebt uitgepakt kan je hem ruilen en weer opnieuw kopen. Zie ook de meest gestelde vragen bij de action

7. Kan ik aangekochte artikelen ruilen of retourneren bij Action?
Ja, artikelen ruilen/retourneren kan binnen acht dagen bij alle filialen (Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Luxemburg en Frankrijk) van Action, op vertoon van de kassabon. Het artikel dient in de originele, ongeopende en onbeschadigde verpakking te zitten. Meldt u zich bij de kassa of servicebalie alvorens de winkel te betreden. Voor artikelen die retour komen, kunt u een vervangend artikel uitzoeken of ontvangt u uw geld terug.
Er zijn artikelen welke niet geruild kunnen worden. Dit staat aangegeven bij de artikelen in het filiaal.
In verband met hygiëne worden ondergoed (ook sets), sokken, maillots en panty’s waarvan de verpakking open is gemaakt niet geruild. Ook klantbestellingen kunnen niet geruild worden.