ke
door kelly85 Sep 27, 2004 om 16:07
Vrije tijd & tuin

Installeren mp3 speler van blokker

Ik heb nog een vraagje over de mp3 speler van blokker.

Ik krijg het niet geinstalleerd, want er zit zo'n kleine cd-rom bij (niet het normale formaat) en dit gaat dus niet goed in mijn cdrom-speler.

Heeft iemand enige idee waar ik een andere driver kan downloaden? Of een andere oplossing?

712 5 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Sep 27, 2004 om 18:33
763 Antwoorden / 1 Vragen

nee, geen idee volgens mij gaat het om het merk xeron dit is op internet niet terug te vinden.

Tip: wil het schijfje niet in je eigen cd-rom speler blijven liggen, kijk dan even of je iemand kan vinden in het bezit van een cd-brander natuurlijk waarbij het wel lukt en kopieer het cd-rommetje naar normaal formaat CD.

groeten tuinfreak

ir
door irene157 - Oct 8, 2004 om 00:48
24 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb hier maar 1 antwoord op, je kunt adaptertjes krijgen voor deze kleine cd-rommetjes, alleen waar weet ik niet.

th
door theone56 - Oct 9, 2004 om 13:39
9 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, we hebben dezelfde mp-3 speler.

Als je Windows XP hebt, hoef je niets te doen met het cd-tje. Je verbind de mp-3 speler d.m.v. de bijgeleverde usb-kabel met je pc en dan zie je bij mijn computer een extra drive verschijnen. Je copieert de mp-3 nummers naar die drive en klaar is kees.

Het wissen van de mp-3 speler: sluit hem aan, wacht totdat je hem ziet verschijnen en ga naar die drive toe. kies alles en druk delete. hij is dan weer leeg en je kan er nieuwe nummers opzetten.

Als je geen windows-xp hebt of je ziet de drive niet verschijnen, laat het dan even weten, dan heb ik wel andere oplossingen voor je. P.s. laat dan wel even weten of je adsl of chello of zo hebt.

Groet,

Theone56

ke
door kelly85 - Oct 9, 2004 om 14:30
2 Antwoorden / 3 Vragen

Het probleem is inmiddels al opgelost, ik heb de kleine cd-rom even gekopieerd op een normale.

En nu werkt alles prima!

(Ik heb trouwens windows 98se, maar zonder de installatie kreeg ik geen extra drive van de mp3-speler)

co
door conoro - Oct 13, 2004 om 22:21
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zit met hetzelfde probleem, het kopieeren naar een "normale"grootte CD heeft geen resultaat gehad... dus is voor mij daardoor nog niet opgelost. Ik maak gebruik van ADSL ben zeker geen expert wie kan me helpen ???