id
door ideetje May 3, 2005 om 23:11
Vrije tijd & tuin

Klassieke gitaar bladmuziek

Hallo allemaal,

Wie heeft er voor mijn dochter van 12 bladmuziek voor de beginnende klassieke gitaar? En waar kan ik dit voor een redelijke prijs krijgen.

Alvast bedankt.

1023 10 Rapporteer

rj240479
door rj240479 - May 3, 2005 om 23:41
15 Antwoorden / 4 Vragen

vaak staat in de bilbliotheek wel het een en ander. daar kun je het gewoon (voor eigen gebruik) kopieren.

rj240479
door rj240479 - May 3, 2005 om 23:43
15 Antwoorden / 4 Vragen

anders is een specialist in bladmuziek broekmans en van poppel. zitten in amsterdam maar hebben ook een online winkel. www.broekmans.com

succes

RJ

brynnar
door brynnar - May 4, 2005 om 08:10
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Best ideetje,

Bezoekt u eens www.olga.net (OnLine Guitar Archive). Bevat erg veel pop en rock, maar er is ook genoeg klassiek te vinden. Heb er echter nog nooit notenbalken gevonden, maar wel veel tabs. Ik ben zelf notenanalfabeet en vindt de tabs erg prettig werken voor beginners.

Brynnar

judaspriest_1
door judaspriest_1 - May 7, 2005 om 03:52
3 Antwoorden / 0 Vragen

tegenwoordig staat tab muziek gewoon online...tikt u maar eens in guitar tabs....have fun !!!

wo
door worff - Jun 10, 2005 om 00:29
1 Antwoorden / 0 Vragen

Effe googelen en, klassieke gitaar tab.

En vermaak je...

id
door ideetje - Jun 10, 2005 om 00:29
3 Antwoorden / 7 Vragen

Fijn bedankt voor alle reakies.

fr
door frans5 - Jun 17, 2005 om 19:54
18 Antwoorden / 1 Vragen

kijk eens op msn groups sheetmusic

rv
door rvdeijnde - Mar 28, 2007 om 09:06
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo.

Er is een site die heet: www.chordie.com

Daar kunt u veel bladmuziek vinden voor u dochter.

Mijn man haalt ook daar zijn muziek accoorden van daan.

Veel plezier Groet Ria

da
door daniel89 - Aug 13, 2008 om 22:42
2 Antwoorden / 0 Vragen

Zelf heb ik een abbonement op www.speelklaar.nl. Hiervan ontvang ik bladen met moderne muziek waarbij wel opgemerkt moet worden dat het alleen akkoorden zijn (en stem en andere instrumenten). Het feit dat er bij iedere keer dat een akkoord voor het eerst gespeeld moet worden een akkoordenschema bij staat maakt het erg goed te doen.

brynnar
door brynnar - Aug 13, 2008 om 22:57
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Vraag is uit mei 2005. Denk dat topicstarter inmiddels al wel zijn keuze heeft kunen maken.

Mvgr - B