vo
door vogel60 Nov 7, 2004 om 12:09
Vrije tijd & tuin

Kopie maken

waarom kan ik via kazaalite geen nummers van marco borsato binnen halen. ik kan ze wel downloaden maar kan ze niet beluisteren is hier iets voor.

348 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 7, 2004 om 14:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste vogel,

Een reden dat je de gedownloade bestanden niet af kan spelen kan zijn omdat, in de strijdt tegen het kopieeren van illegale muziek de muziekindustrie zelf bestanden op kazaa netwerken plaatst alleen hier hebben ze een grapje mee uitgehaald bestanden zijn niet af te spelen, verkeerde nummers, niet te kopieren etc.

groet tuinfreak

ve
door verwijderd - Nov 8, 2004 om 17:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste vogel.

tuinfreak heeft helemaal gelijk,maar tijdens het dowloaden kan je ook als het bestand in dit geval het mp3'tje halverwege is afluisteren of het goed is.

ik heb net nog even gekeken maar er staan er genoeg op,dus gewoon stug doorgaan met proberen eens moet het lukken,ik weet niet hoeveel ervaring je met kazaa en muziek downloaden hebt maar toch moet je nummers van marco borsato kunnen downloaden,je hebt toch wel een mp3-speler zoals windows media player op je compie staan?,daarmee kan je ze wel mee afspelen.

                 groeten cees bakker

ve
door verwijderd - Jan 15, 2005 om 12:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste vogel 60

 ik heb je bericht gelezen

maar bij kazza lite komt het wel vaker voor dat je wel kan downloaden  maar je hoort niets als die binnen  is

het engige wat je daar aan kunt doen is het opnieuw proberen

want ze hebben namelijk wel eens storing bij kazza lite

daarom adviseer  ik het opeen andere manier te doen

het zij zo

met vriedelijke groet van

albert van der lee

ve
door verwijderd - Jan 15, 2005 om 12:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

oud draadje

ve
door verwijderd - Feb 28, 2005 om 13:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ter bescherming van de rechten worden steeds meer tracks 'aangepast'. Helaas, want persoonlijk vind ik het op deze wijze beluisteren veelal een reden om de CD alsnog aan te schaffen (veelal via Towerrecords.com of playcentric.com in de U.S.) Mijn tip is het volgende: laat zoeken onder more search options en vul de title en artist in. Laat een search uitvoeren van minimaal 5 minuten, maar liever 10 minuten. Sorteer dan op user. Als er van dezelfde user meerdere keren dezelfde song vermeldt zijn, is de track veelal niet in orde. Zoek dus diegene er uit die er slechts 1 keer in staan, maar let wel op de length van de track (8 minuten is echt te veel). Een andere mogelijkheid is bij de titel van de track te kijken welke vorm het nummer heeft (mp3, wma of wav) Mijn ervaring is dat wma minder problemen geeft, evenals wav files, maar deze zijn aanzienlijk groter en duren dus langer. Tevens is het me opgevallen dat voor het zoek-gebied US met name 's morgens (GMT+1 Nederlandse tijd) meer lukt dan 's middags of 's avonds. Succes

ve
door verwijderd - Feb 28, 2005 om 13:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

stoffig bestandje

ve
door verwijderd - Mar 10, 2005 om 16:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste vogel 60

ik heb je bericht gelezen

ik begrijp dat bij kazzalite

als je iets download  dan is het wel vaker dat je niets hoort,

 maar ik weet niet welk brand programma je hebt ,

 als je  NERO  hebt dan kan je het wel luisteren

  of die goed is  en dan als nog branden

  mocht  je meer informatie willen hebben

  dan neem maar met mij cotackt op per telefoon enof e-mail

  mijn telefoon nummer is 06 - 53 266 939

 e-mail  jutenjul@xs4all.nl

 ik hoop dat  ik je hiermee voldoede heb geinformeerd

 met vriedelijke groet van  albert

ve
door verwijderd - Mar 10, 2005 om 16:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vladja, vind jij ook niet dat dit oude draadje niet alleen stoffig maar ook nog schimmelig is geworden ?? Groeten  Paul

ve
door verwijderd - Aug 1, 2005 om 20:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo, wat je zou kunnen doen is het programma Shareaza installeren (kun je vinden bij download.com)

dit programma heeft minder rotgeintjes als Kazaalite.

Ik heb er goede ervaringen mee. Dit programma kan overigens ook torrents downloaden.

eric

ve
door verwijderd - Aug 1, 2005 om 20:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

inmiddels zéér oud draadje