noorier
door noorier May 5, 2021 om 13:51
Vrije tijd & tuin

Onlifeshop

Heb een artikel bij Onlifeshop besteld. Helaas de bestelling komt niet. Op mail wordt nauwelijks gereageerd. Zie op facebook dat meer mensen een slechte ervaring hebben met deze shop.
Kunnen jullie hier iets mee?

2944 9 Rapporteer

diumenge
door diumenge - May 5, 2021 om 13:52
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nee, niet echt.

Het leek je wel een goed idee om bij een webshop te bestellen met dit in de AV?

Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer

[Onlifeshop]

[STRAATNAAM] [HUISNUMMER], [POSTCODE] [PLAATS];

E-mailadres: [E-MAIL ADRES]

KvK-nummer: [KVK NUMMER]

Btw-identificatienummer: [BTW NUMMER]

Donuts
door Donuts May 5, 2021 om 15:49
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zeg maar niks...

tijger1
door tijger1 - May 5, 2021 om 14:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee.

panter22
door panter22 - May 5, 2021 om 14:01
6599 Antwoorden / Vragen

Als je kijkt op de website dan staat daar:
Het einddoel van dit bedrijf is meer dan alleen een webshop, maar namelijk het creëren van een constante stroom aan creatieve ideeën, oplossingen en informatie.
Daar krijg je toch de kriebels van.
Als je kijkt naar de producten, dan zijn het plaatjes van de website van Aliexpress.
Als je kijkt naar het retourbeleid , dan staat daar:
Artikelen kunnen geretourneerd worden als het stuk aankomt, of als de klant toch niet tevreden is. Zie de algemene voorwaarden voor het adres.
Als je dan kijkt naar de algemene voorwaarden dan staat daar bij het adres:

[Onlifeshop]

[STRAATNAAM] [HUISNUMMER], [POSTCODE] [PLAATS];

E-mailadres: [E-MAIL ADRES]

KvK-nummer: [KVK NUMMER]

Btw-identificatienummer: [BTW NUMMER]

Misschien komt er nog wat uit China,.

mahadma
door mahadma - May 5, 2021 om 14:07
11568 Antwoorden / 51 Vragen

Laat me raden, bestel via feestboek?

marita5
door marita5 - May 5, 2021 om 14:45
11533 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Noorier ,

Deze site is geregistreerd op 27 - 2 - 2021 , is een Dropshipper , spullen komen uit China.
Contact alleen via e-mail , geen tel.nr / Kvk nr / adres niks .

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten ?

Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 12-15 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen

Ondanks dat wij samen met onze leverancier ernaar streven alle bestellingen z.s.m. te verzenden, zijn wij ons er ook van bewust dat er ook vertraging kan komen door onvoorziene omstandigheden. Externe factoren buiten de schuld van Jouwsnoetjes.nl !!! of postbezorger kunnen helaas voorkomen, zoals extreme weercondities en technische storingen, waardoor de bestelling vertraging kan oplopen.

De site Jouwsnoetjes.nl is geregistreerd op 24 - 1 - 2021 , staat op naam van Sophia M e***r zoals ook Onlifeshop.nl
Klik je op Jouwsnoetjes.nl , kom je uit bij Onlifeshop.nl

Controleren of een site betrouwbaar is , klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/dropshipping-check-goed-waar-je-bestelt

https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

aurora1
door aurora1 - May 5, 2021 om 17:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, kan ik niets mee.
Het Suez Kanaal in de gaten houden, mochten daar weer files ontstaan?

sira
door sira May 7, 2021 om 18:21
2361 Antwoorden / 24 Vragen

Ik weet niet wanneer de TS besteld heeft, maar misschien ligt het op de Ever Given en die ligt nog steeds aan de ketting. Even contact opnemen mt Egypte en vragen of er al iets bekend is.

aurora1
door aurora1 May 8, 2021 om 17:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Goeie tip!

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - May 5, 2021 om 19:41
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ik zie een winkel met  niet interessante goederen   en  ook geen adres... dan doei.....

Een echte dropwinkel is beter, zoals Jamin of  zo...

sira
door sira - May 7, 2021 om 18:25
2361 Antwoorden / 24 Vragen

Misschien komen uw artikelen nog vanuit China. Dat kan 2-3 maanden duren.

Het is te hopen dat ze uw bestelling inderdaad doorgezet hebben naar AliExpress en dat ze niet een naamswijziging krijgen, van Onlineshop naar Offlineshop.

Ansky
door Ansky - Jun 14, 2021 om 23:57
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb een tuinbankje besteld van € 24,95  bij onlifeshop.nl. Ik kreeg 2 waardeloze zijtasjes opgestuurd  en geen tuinbankje. Dus ik heb een mailtje gestuurd en gevraagd waar het tuinbanje bleef. Ze schreven dat die niet meer leverbaar was. Dus ik vroeg mijn geld terug maar ze wilde 20% en later 50% vergoeden maar wilde daar € 16,= in mindering brengen voor de verzendkosten van die waardeloze zijtasjes.
Ik vele reviews gelezen en deze mensen hebben allemaal het zelfde meegemaakt. Mijn geld krijg ik niet terug maar dit moet stoppen want het zijn oplichters.
Ik heb ook aangiftegedaan bij de politie.