Sb
door Sbarnhard Aug 4, 2024 om 22:05
Vrije tijd & tuin

Roblox giftcard slechts 60% te besteden?

Mijn kleine zoon heeft een giftcard van 10 euro gekregen, maar kan slechts 6 euro besteden (minimale robucks amount gaat per 6 euro). Ik heb gekeken of ik de 4 euro aan zogenaamde "credits" anders kon besteden of zelfs weggeven aan andere gebruikers, maar dat kan allemaal niet. Ik vind als je een product koopt, je de volledig waarde ook moet kunnen ontvangen en gebruiken. Credits die je ontvangt maar niet kan besteden is misleiding/afzetterij en kijkend naar de "oplossingen" namelijk nog een giftcard kopen van 10 euro leverts wederom slechts 80% waarde op aan roblox. Pas bij 30 euro krijg je waar voor je geld. Is dit niet gewoon onrechtmatige koppelverkoop? Is de winkel of het roblox platform niet juridisch verplicht om besteedbaarheid te garanderen? Ik wil mijn 40% terug of besteden.

3621 7 Rapporteer
tenormin
door tenormin - Aug 4, 2024 om 22:20
16945 Antwoorden / 109 Vragen
mahadma
door mahadma - Aug 4, 2024 om 22:43
11741 Antwoorden / 52 Vragen

De winkel verkoopt slechts de bonnen , echter met de gebruiksvoorwaarden van uitgever Roblox, dus mijns inziens moet u de voorwaarden echt goed lezen en dan kijken of u een argument in uw voordeel kunt vinden en ze daarmee aanpakken.

Mabelle
door Mabelle - Aug 4, 2024 om 22:46
641 Antwoorden / 1 Vragen

De winkel heeft er natuurlijk niets mee te maken. Als je daar een roddelblad koopt, kun je bij de winkelier ook geen klacht indienen omdat er alleen onzin in staat.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Aug 5, 2024 om 12:56
2282 Antwoorden / Vragen

Waarom van die moeilijke woorden gebruiken terwijl je blijkbaar niet begrijpt wat "koppelverkoop" dan inhoudt? Verder is uw klacht heel begrijpelijk en zou ik ook zeker bij Roblox klagen, maar niet over koppelverkoop.

drevil
door drevil - Aug 5, 2024 om 14:56
225 Antwoorden / 14 Vragen

Je koopt een waardebon van 10 Euro. De robux credits gaan in stappen, die niet overeenkomen met de waarde van de waardebon.

Echter, het is wel mogelijk voor 11,99 robux te kopen en het restant bij te betalen middels een andere betaalmethode zoals credit card etc.

rj
door rjw - Aug 8, 2024 om 14:08
3388 Antwoorden / 5 Vragen

Kan je de extra 2 euro niet op een andere manier betalen net zoals bij ander giftcards?