Sportcity, let op uw administratie.
Januari 2017 gestart met een 2-jarig abonnement bij FitForFree.
Altijd stilzwijgend voortgezet.
Nooit geen betalingsproblemen of wat dan ook.
Compensatie voor Corona lockdowns steeds geregeld bij de balie.
Dat geeft een verschuiving van bijna 3/4 jaar van de einddatum.
Kwam onlangs binnen en geen toegang, u heeft niet betaald.
Bij navraag aan de balie gaf dat onmogelijke betaaldata en openstaande posten op.
Later via email zou ik in Jan. 2021 betaald te hebben voor mijn 2-jarig abonnement.
Volgens mij weten ze bij Sportcity alleen nog maar een startdatum te reproduceren
en hangen daar een ticket bij, Jan. 2017 gestart, dan zal in Jan. 2021 de volgende periode zijn gestart.
Och, laat ik ze even officieel betaalbewijs zien dat de laatste betaling voor 2-jaar contract eind mei 2021 is betaald.
In combiniatie met compensatie eerste lockdown klopt dat ook.
Komen ze aan met: "Zal wel betaling voor openstaand zijn geweest"
Haha, wist niet dat ze contracten met vooruitbelating hadden met achteraf betaling.
Dus met overgang FitForFree naar Sportcity zijn ook al je compensatie en administratie verdwenen.
Hoe kan ik het beste de verdwenen compensatie terugvragen voor beide corona lockdown periodes?
Maak prints of copieen van je bankbetalingen mbt sportcity van het begin tot nu. Maak een overzicht wat de cojona afspraken waren en mep ze daarmee om hun oren, en dan wel op manager nivo.
Geachte TH.BR,
Ik lees bij hun algemene voorwaarden ,dat er een contactformulier is,dat u kunt invullen.
Klik op de volgende link en lees de bijgevoegde foto:
https://www.sportcity.nl/algemene-voorwaarden
Geachte TH.BR,
Deze sportketen is aangesloten bij een geschillencommissie, klik op de volgende link voor de algemene voorwaarden en lees bijgevoegde foto:
https://www.sportcity.nl/algemene-voorwaarden
@Mahadma en Geboren Amsterdammer,
Bedankt voor jullie reactie.
Dat neem ik mee.
Heb de filiaalmanager om opheldering verzocht.
Mocht dat niet uitwerken naar behoren,
dan ga ik wel de klacht- / geschilprocedure in.
Je bent nu éénmaal verplicht officiëel te klagen,
een maand de kans geven voor een afdoende oplossing
en dan kan je zonodig een geschilzaak open.
Tot op heden heb ik van SportCity alleen maar reply gehad
met kletskoek.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
LOQED slim slot
Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt.
...
Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer