orchideetje
door orchideetje Sep 22, 2008 om 20:55
Vrije tijd & tuin

Tickets123

heb op 10 september 3 kaartjes besteld voor het concert van frans bauer en marianne weber à €95,00 per stuk bij tickets 123 via internet en ook het geld overgemaakt, wat allemaal goed ging. kreeg daarna een bevestigings mail dat de kaartjes binnen 7 dagen toegestuurd zouden worden.

21 september kwam er een mail van tickets123 met de volgende mededeling:

Er is enige vertraging opgelopen met de tickets van Frans Bauer. Uw
> tickets worden 2 weken voor het concert naar uw verzonden. Excuus
> hiervoor, maar het komt helemaal in orde!!

moet ik me nu zorgen gaan maken??? heeft iemand ervaring met tickets123??? het is voor ons de eerste keer dat we online tickets besteld hebben.

het voelt gelijk al niet zo lekker meer.
>

692 9 Rapporteer

labswans
door labswans - Sep 22, 2008 om 21:22
1918 Antwoorden / 10 Vragen

De belofte komen ze zeker na .

orchideetje
door orchideetje - Sep 22, 2008 om 21:34
10 Antwoorden / 17 Vragen

bedankt hoor, voel me al beter

labswans
door labswans - Sep 22, 2008 om 21:34
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Nee ,zeker geen zorgen maken . Het kmt goed

labswans

brynnar
door brynnar - Sep 23, 2008 om 14:52
1782 Antwoorden / 27 Vragen

En het "leukste" komt nog.....

Als u de kaartjes krijgt, zult u hierop zien dat ze "slechts" € 47,50 blijken te kosten.

Tickets123 is namelijk een wederverkoper, die (zoals gebruikelijk in deze branche) hun prijzen baseren op vraag en aanbod, waardoor u flinke woekerprijzen betaalt.

De officiële verkoper voor Bauer & Weber in Ahoy is Ticketpoint.nl.

Maar goed, we zien uw vraag hierover binnenkort wel, als u de kaartjes binnen heeft.

Mvgr - B

brynnar
door brynnar - Sep 23, 2008 om 14:58
1782 Antwoorden / 27 Vragen

PS: Het volgende staat te lezen op de site van Ticketpoint:

Let op!
De officiële kaartverkoop verloopt via
TICKETPOINT.NL. Indien u toch mocht besluiten om een kaart te kopen bij
een ander adres, dan wijzen wij u erop de algemene voorwaarden van het
bedrijf goed te lezen. Deze zogenaamde "Secondary ticket verkopers"
verkrijgen vaak slechts enkele kaarten, waardoor het merendeel van de
verkopen op het laatste moment ongedaan wordt gemaakt. Gevolg kan zijn,
dat u geen kaarten in uw bezit krijgt. Verder zijn de prijzen van deze
kaartverkopers bepaald door vraag en aanbod en zijn zij geen
afspiegeling van de officiële gepubliceerde ticket prijzen. In sommige
gevallen betaalt u zelfs meer dan het dubbele.

Mvgr - B

orchideetje
door orchideetje - Sep 23, 2008 om 21:13
10 Antwoorden / 17 Vragen

ja joh, je hebt helemaal gelijk.

heb op ticketpoint gekeken en het zelfde kaartje kost bij hen 67,50.

dit was dus de eerste keer en heb dus al leergeld betaald, maar wist ook niet dat er zo veel verschil in zat, want ik kwam dat zelfde kaartje bij een andere verkoper tegen voor 120,00. dus het kan nog gekker. ben blij dat ik me bij kassa heb aangemeld en heel blij met jullie reacties. kan er nog veel van leren, en zal ook niet zo snel meer bij zulke handelaren bestellen.

nogmaals hartelijkdank

brynnar
door brynnar - Sep 24, 2008 om 08:36
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Nogmaals hallo,

Enige tijd geleden heeft Kassa hier al aandacht aan geschonken. DIt onderwerp is nog te vinden hier op deze site, inclusief een lijstje met officiële verkooppunten en de min of meer malafide wederverkopers. Via onderstaande link komt u bij die uitzending:

Dure concertkaartjes

Nu heeft het u een paar tientjes teveel gekost, maar beschouw dit maar als leergeld en laat u niet weerhouden om de volgende keer bij een officiële aanbieder te kopen.

In elk geval veel plezier bij Weber en Bauer.

Mvgr - B

ee
door eef78 - Oct 9, 2009 om 22:27
1 Antwoorden / 0 Vragen

hoi

heb toevallig 3 dagen terug tickets besteld voor het concert van pink voor 6 dec.Ik heb ze vandaag al binnen.

geen zorgen maken,komt vast goed

brynnar
door brynnar - Oct 11, 2009 om 11:49
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Topic is van 2008.
Mvgr - B